Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

FMCG - podbój nowych rynków w zasięgu ręki

W dniach 27-29 września 2016 roku w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Kongresu East Meets West Direct. Wydarzenie to dedykowane jest producentom sektora FMCG chcącym podjąć współpracę z sieciami handlowymi Europy wschodniej i zachodniej.

FMCG - podbój nowych rynków w zasięgu ręki

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę GTC Sp. z o.o.
Data: 22-07-2016, 11:52

W odsłonie Direct Kongresu EMW organizator, firma Global Trade Center, skupia się na targetowanych spotkaniach ONE:TO:ONE, w oddzielnych, dedykowanych salach VIP. "Planujemy 270 bezpośrednich spotkań w ciągu trzech dni. Zaprosiliśmy 9 znaczących sieci handlowych m.in. z Rosji, Białorusi, Ukrainy, ponieważ z doświadczenia wiemy, że sieci zza wschodniej granicy cieszą się szczególnym zainteresowaniem wśród polskich producentów sektora FMCG. Jednakże na tym nie poprzestajemy, ponieważ sporą grupę naszych klientów stanowią również producenci ze wschodu. Dla nich Polska jest swoistym sprawdzianem przed wejściem na dalsze rynki zachodnie, dlatego tamten kierunek jest dla nas, organizatorów niezmiernie wartościowy. Edycje EMW Direct to spotkania biznesowe dedykowane właśnie konkretnym rynkom. To przede wszystkim wygoda oraz oszczędność czasu i pieniędzy. Dajemy możliwość każdemu, kto planuje rozwój i ekspansje, do nawiązania relacji handlowej nie tylko w części roboczej ale i tej nieoficjalnej. W jaki sposób ktoś wykorzysta ten potencjał, zależy już tylko od niego"- mówi Marcin Nikiel, członek Zarządu GTC.

Dowodem na skuteczność formuły Kongresu EMW jest fakt, że event ten przyciąga coraz więcej krajowych i zagranicznych kontrahentów. Na czerwcowym Kongresie EMW w Zamku Topacz pośród blisko 500 gości z 15 krajów Europy i Azji, obecni byli m.in. przedstawiciele ponad 30 sieci handlowych. Byli to gracze największego formatu jak choćby: KONZUM, CBA, ATB, E.Leclerc czy Dino. Firma GTC zaplanowała do kolejnej Wielkiej Gali Kongresu East Meets West (czerwiec 2017), organizację czterech edycji EMW Direct, które dedykowane są konkretnym rynkom zagranicznym.

"Nie ograniczamy się, tworzymy platformę spotkań tam, gdzie widzimy potencjał dla największej efektywności nowej formuły spotkań. Dlatego grafik Kongresowy to nie tylko Warszawa (wrzesień 2016 oraz marzec 2017) czy Wrocław (czerwiec 2017), ale również Czechy w listopadzie tego roku i Niemcy w kwietniu 2017 r. Intensyfikacja ta ma na celu nie tylko podtrzymanie dobrych relacji z klientami, którym ta innowacyjna formuła bardzo odpowiada. Jako firma torujemy sobie w ten sposób drogę do objęcia pozycji zaufanego lidera rynku."

Wygląda na to, że Kongres EMW to obowiązkowy punkt w kalendarzu spotkań wszystkich tych, którym zależy na rozwoju i nowoczesnym biznesie!

Więcej informacji na stronie organizatora: www.emwcongress.eu

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.41.66
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.