Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Internet istotnym kanałem sprzedaży B2B

Klienci cenią dziś przede wszystkim wygodę i szybkość realizacji. Dotyczy to również zakupów. Te same czynniki, które decydują o tym, że konsumenci coraz częściej wybierają zakupy online sprawia, że równie chętnie z tego rozwiązania korzystają klienci B2B. To czyni internet istotnym kanałem kontaktu i sprzedaży również w tej sferze.

Internet istotnym kanałem sprzedaży B2B

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Bakalland S.A.
Data: 11-02-2019, 07:10

W Polsce zakupy przez internet stają się coraz popularniejsze. Prognozy dotyczące sprzedaży detalicznej są bardzo obiecujące. Z analiz Retail Research [1] wynika bowiem, że sprzedaż detaliczna online w 2012 r. stanowiła 12,7% sprzedaży ogółem, a do końca 2018 r. miała osiągnąć 21,5%. Konsumenci przyzwyczaili się już do kupowania przez internet sprzętu RTV i AGD oraz ubrań, a teraz w ten sam sposób robią również zakupy spożywcze, doceniając łatwość realizacji zamówienia, możliwość dokonania zakupów o dowolnej porze dnia oraz dostawę pod wskazany adres, bez konieczności wychodzenia z domu.

Platformy sprzedażowe B2B
Przyzwyczajenia i doświadczenia w realizacji prywatnych zakupów sprawiają, że również przedstawiciele sektora B2B zaczynają oczekiwać podobnych udogodnień, gdy zamawiają towar dla swojej firmy. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, Bakalland, lider rynku bakalii, w 2018 r. uruchomił pierwszą na rynku bakalii i wypieków platformę zakupową - ebakalland.pl - skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta przeznaczona jest m.in. dla operatorów vendingowych, firm zaopatrujących sklepiki szkolne i biura, sklepów osiedlowych, siłowni, agencji reklamowych.

W sklepie online znaleźć można bakalie, batony, przekąski bakaliowe, desery do kubka, produkty śniadaniowe oraz produkty do pieczenia. Asortyment to oferta marek wchodzących w skład portfolio Grupy Bakalland: Bakalland, Bakalland BA!, Delecta, Fresco, Anatol.

Tworząc platformę zależało nam na tym, by osoby korzystając z niej miały możliwość dokonywania elastycznych zakupów, dostosowanych do swoich potrzeb i możliwości czasowych. Platforma jest więc dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Charakteryzuje ją również krótki proces zakupowy. Już po zalogowaniu konsument otrzymuje jasną informację na temat dostępności produktów i ich cen. Szybka dostawa pod wskazany adres możliwa jest już następnego dnia roboczego. Istnieje również możliwość śledzenia przesyłki. Platforma zakupowa jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów z kanału B2B, dzięki czemu po roku od jej uruchomienia stała się naturalnym narzędziem współpracy z naszymi klientami – Agata Dublasiewicz, E-commerce Manager Bakalland S.A.

KOMENTARZE (1)

  • Kamil 2019-02-13 12:33:47
    prawda jest taka, że stajemy się coraz bardziej wygodni. Ja też korzystam z opcji dowozu zakupów spożywczych do domu i zamawiania zakupów spożywczych przez internet. Osobiście używam strony www.zakupyzdowozem.pl i jestem bardzo zadowolony.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.39.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.