Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Marka Własna Gama - pomysł na biznes!

Wartość polskiego rynku marek własnych sukcesywnie rośnie. Do 2019 roku szacowany jest blisko trzykrotny wzrost wartości sprzedaży względem 2010 r. Dzięki zachowaniu przez producentów odpowiedniej relacji ceny do jakości konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty marek własnych.

Marka Własna Gama - pomysł na biznes!

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Eurocash
Data: 28-08-2018, 10:36

Co jeszcze powoduje rosnące zainteresowanie zakupem tych produktów? Najważniejszymi czynnikami wpływającymi na sukces rynkowy marek własnych wg 65% badanych Polaków są: przekonanie konsumentów o dobrej jakości produktów oraz znajomość marek własnych. W podejmowaniu ostatecznej decyzji pomaga im również szereg dodatkowych czynników, z których najważniejszymi są: polskie pochodzenie produktu, znany producent, certyfikaty na opakowaniu czy polecenie danego produktu przez bliskich znajomych lub rodzinę. Marki własne są obecnie pełnoprawnymi uczestnikami rynku, a nawet zaczynają wyznaczać trendy na rynku. Budują nowe kategorie, a także odpowiadają na potrzeby żywieniowe coraz bardziej wymagających konsumentów.

W kwietniu 2016 do sieci sklepów Gama - Tradycyjnie Dobry Wybór rozwijanych w ramach projektu PSD trafiły pierwsze produkty marki własnej pod nazwą: Gama, Golberg, Ωmega. Siła grupy, wsparcie silnego dystrybutora oraz ilość sklepów pozwoliły w krótkim czasie na wdrożenie jednolitych wizerunkowo i dedykowanych wyłącznie dla grupy PSD produktów marki własnej. Wybrane kategorie, dobra jakość, jednolita spójna wizualizacja są odpowiedzią na potrzeby Spółdzielni i wyróżnikiem na rynku. Uzyskały narzędzie, które jest pomocne w konkurowaniu z dyskontami i hipermarketami oraz wpływa na postrzeganie sieci przez klientów. W rozwoju marek własnych pomaga obecny trend wśród konsumentów, którzy marki własne uznają za dobre jakościowo produkty w bardzo korzystnych cenach. Taka też jest marka Gama. Zapewnia sklepom asortyment gwarantujący najlepsze odniesienie jakości do ceny. Jest to narzędzie do generowania większej marży detalicznej i zwiększania sprzedaży w sklepach.

Marka Własna Gama obejmuje 55 produktów w 8 najważniejszych kategoriach: tłuszcze, słodycze, przetwory owocowo - warzywne, przetwory zbożowe, chemia, napoje energetyczne, piwo, karma dla zwierząt. Produkty te po dwóch latach od wprowadzenia ich na rynek stanowią ponad 1,0 % sprzedaży detalicznej sklepów. Konsumenci sięgają po markę Gama nie dlatego, że to tańszy odpowiednik, ale dlatego, że dostarcza im wartości, których szukają. Potwierdzeniem jakości tych produktów jest otrzymane wyróżnienie Laur Konsumenta/Odkrycie Roku 2016 oraz brązowy Laur Klienta w roku 2017 i 2018 w kategorii Jakość produktów marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.142.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.