Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marketing: Nie tylko logo wyróżnia produkt

  • Autor: Edyta Popiołek
  • Data: 01-09-2010, 10:04
Marketing: Nie tylko logo wyróżnia produkt

Działy marketingu prześcigają się, by zapełnić półki sklepów produktami opakowanymi jeszcze bardziej kolorowo, lśniąco, innowacyjnie lub zgodnie z najnowszymi wyznacznikami designu. Wszystko po to, by jeszcze lepiej wyróżnić produkt na rynku, zwrócić uwagę konsumentów i zwiększyć jego sprzedaż.

Dalsza część artykułu (95%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Powinno sie cos zmienic !!! 25-05-2013, 01:03:
Ogarnijcie Produkcje jak ma pracowac nowy mlody pracownik skoro rowna sie go z blotem przez Majstra Panka co mialo miejsce 23.05.2013 na popoludniowej zmianie Majster wyzywa nowego pracownika , wydaje pare polecen do wykonania w jednej chwili . malo nie placze chlopak lata robi to i tam to Tak sie z nowymi pracownikami nie powinno postepowac .... I cie ktos dziwi ze na Produkcji niema ludzi do pracy ?
  • J.CH. 21-10-2010, 09:39:
Zastrzec mozna wszystko i w kazdej formie. Gorzej z zabezpieczeniem produktu, czy wzoru przed podrobka. Trzeba sobie zagwarantowac duze srodki na prywatna ochrone prewencyjna, ktora bedzie sledzic rynek i wylapywac podrobki. A jak juz sie wylapie, to sporo kosztuje pieniedzy i czasu na dochodzenie swoich praw w sadzie. Niestety bez gwarancji wygranej, bo polski wymiar sprawiedliwosci jeszcze sie nie dorobil praktyki w temacie ochory patentowej i czesto ocena jest wypadkowa doswiadczenia sedziego.. A ze rynek rzadzi sie swoimi prawami, to glownie selekcji na rynku dokonuje konsument dla ktorego liczy sie cena i walory samego produktu. Przywiazanie konsumenta do wzoru opakowania, czy etykiety ma najmniejsze znaczenie. Powiedzialabym ze zadne, niestety.
  • regionalnesmaki 08-10-2010, 16:56:
Nie wiem do kogo ta informacja jest kierowana, ale na pewno nie dla konsumentów którzy cenią sobie JAKOŚĆ produktu, a nie wygląd jego opakowania. Firmy spożywcze tak się prześcigają w wymyślaniu coraz to nowych konkursów, promocji, opakowań, ochrony marki, że kompletnie już zapomniały o najważniejszym w produkcie spożywczym czyli jego jakości i przede wszystkim SMAKU. Patrząc na większość produktów żywności przemysłowej nowe opakowanie, nowy design zazwyczaj oznacza pogorszenie jakości produktu lub utrzymanie jej na tym samym, niskim poziomie.
Na szczęscie konsumenci są coraz bardziej świadomi i w końcu wrócą do tego co najważniejsze czyli do jakości i smaku, czego firmy produkujące żywność przemysłową nigdy nie będą mogły zagwarantować.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.