Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mindaugas Pilkauskas, prezes sieci Aldik: To dobry moment na przejęcia!

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 08-05-2015, 13:29
Mindaugas Pilkauskas, prezes sieci Aldik: To dobry moment na przejęcia!
Mindaugas Pilkauskas, prezes zarządu sieci Aldik, fot. dlahandlu.pl

O planach rozwoju, źródłach przewagi konkurencyjnej oraz strategii cenowej - mówi Mindaugas Pilkauskas, prezes sieci Aldik, należącej do litewskiej spółki Maxima Grupe.

Jak wyglądają plany rozwoju sieci Aldik?

Rozwój terytorialny opieramy aktualnie na wzroście organicznym w czterech województwach: lubelskim, mazowieckim, podkarpackim i podlaskim. Koncentrujemy się na miejscowościach od 10.000 mieszkańców. Potencjalne lokalizacje powinny mieć salę sprzedaży od 350 do 1000 mkw. Chociaż rynek jest już mocno nasycony zakładamy, że dzięki otwarciom nowych sklepów uzyskamy min. 20 proc. wzrostu obrotu rocznie. W zależności od sytuacji na rynku i dostępności atrakcyjnych lokalizacji chcielibyśmy otwierać kilkanaście sklepów rocznie (własne i najem).

Wychodząc naprzeciw ciągle rosnącym wymaganiom konsumentów, do końca roku planujemy zmodernizować kolejne placówki sieci Aldik. Mamy jeszcze kilka starszych lokalizacji, które wymagają odnowienia, aby mogły spełniać nasze standardy. Sklepy Aldik po renowacji otrzymują nowoczesny wygląd i zmieniona kolorystykę. Wymianie ulegają m.in. lady tradycyjne, regały na produkty schładzane, zamrażarki, regały na produkty suche. W ladach tradycyjnych obok szerokiej gamy mięsa, wędlin, serów i ciast pojawia się grill, przetwory rybne i garmażerka. Przy wejściu do sklepu stoją regały prasowe a tuż obok lodówki na owoce i warzywa a także wyspa naszego straganu owocowo-warzywnego.

Dzięki optymalizacji powierzchni w sklepach oraz dedykowanym strefom produktowym zakupy stają się jeszcze bardziej wygodne i komfortowe. Większa powierzchnia umożliwia lepszą ekspozycję poszczególnych kategorii i pokazanie atrakcyjnego, szerokiego asortymentu, w tym produktów non food, akcji promocyjnych i sezonowych

Gdzie Aldik upatruje źródeł przewagi konkurencyjnej?

Źródeł naszej przewagi konkurencyjnej jest kilka. Jednym z nich są doskonałe lokalizacje, głownie wewnątrz osiedli. Stoiska tradycyjne z wysoką jakością i różnorodnością asortymentową wędlin, mięsa, serów i ciast to kolejny nasz plus. Dalej możemy wymieniać: świeżość i stale podnoszoną jakość owoców i warzyw, szeroki wybór znanych marek przy zachowaniu konkurencyjnego poziomu cen, własną piekarnię i ciastkarnię oferujące wysokiej jakości produkty – w sklepach znacznie oddalonych od Lublina planujemy otwarcia przysklepowych piekarni (mamy aktualnie dwie) lub wprowadzenie pieców do odpieku tak, aby ta kategoria była nadal tym, co przyciąga klientów do naszego sklepu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH