REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowe technologie tworzą nowy marketing - wywiad z Rafałem Brzoską, założycielem InPostu

  • wnp.pl
  • Autor: wnp.pl
  • Data: 18-09-2015, 11:56
Nowe technologie tworzą nowy marketing - wywiad z Rafałem Brzoską, założycielem InPostu
Rafał Brzoska, założyciel InPostu/ fot. mat. prasowe

- Cały czas obserwuję światowe technologie, które najszybciej się rozwijają albo też pojawiają tam, gdzie pozornie nie ma już nic do zrobienia. To elementarz dla każdego biznesmena, który nie chce zostać w tyle w rozwoju swoich produktów - mówi Rafał Brzoska, założyciel InPostu, w rozmowie z Nowym Przemysłem.

REKLAMA

Panie prezesie, po co panu udziały w Social WiFi? Hobby, misja dobrych usług? A może najzwyczajniej nos mówi, że zarobi pan górę pieniędzy?

W przypadku Social WiFi spodziewam się osiągnąć sukces wraz z autorami tego pomysłu. Generalnie: darmowe sieci wi-fi umożliwiają śledzenie poczynań klientów w miejscach, w których oni z nich korzystają; późniejszy kontakt jest różnego rodzaju zachętą, by w tych punktach - jak choćby lotniska czy centra handlowe - znów się pojawili. 

Social Wi-Fi - wraz z Red Bullem i Paczkomatami - przetestuje na przykład ciekawą cross-promocję trzech firm w kilkudziesięciu lokalizacjach paczkomatów, gdzie będzie można korzystać z darmowego wi-fi. Mowa tu o wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi, które finalnie pomogą w rozwoju podstawowego dla mnie biznesu, skupionego w Grupie Integer.pl. 

A jak się udało z inwestycją w system SALESmanago, stworzony przez spółkę Benhauer? Taka ocena po ponad roku... 

- To, jak dotychczas, jedna z moich najlepszych inwestycji! SALESmanago plasuje się teraz na 6. pozycji na świecie w klasyfikacji platform marketing automation. Lidera w tej branży, czyli Hubspot, wycenia się w tej chwili na 1,6 mld dol., a SALESmanago jest tylko sześciokrotnie mniejszy, gdyby patrzeć przez pryzmat obsługiwanych klientów. A zatem powinien być dziś wart jakieś 200 mln dol… To jednak szacunki nie do końca precyzyjne, bo amerykańska platforma skupia trochę inny profil klientów (głównie dużych, biznesowych), co ma istotny wpływ na wycenę. 

I jeszcze odniesienie do tego, o czym wspominałem na samym początku - mam na myśli śledzenie innowacyjnych rozwiązań: jeśli rozpatrywać najważniejsze trendy w globalnym marketingu, to marketing automation jest absolutnym liderem. 

To też "spina się" z pana głównym biznesem. 

- Jak najbardziej. Wykorzystujemy narzędzia marketing automation do edukacji użytkowników. Strony czy sklepy internetowe, które wykorzystują system SALESmanago, przekazujący rozmaite informacje o Paczkomatach, odnotowują ewidentnie większy wzrost zainteresowania tą metodą dostarczania przesyłek niż te pozbawione korzyści, które daje wspomniana platforma marketingowa. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH