Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

O wizerunku, re-brandingu marki własnej i perspektywach branży

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Targi Kielce S.A.
  • Data: 05-10-2017, 14:35
O wizerunku, re-brandingu marki własnej i perspektywach branży

25 października druga ekspercka konferencja podczas FUTURE PRIVATE LABELS Poland&CEE w Targach Kielce

W roku 2017 największe wydarzenie w Polsce, poświęcone tylko i wyłącznie markom własnym, czyli Future Private Labels w Targach Kielce stawia między innymi na realne możliwości wprowadzenia zmiany wizerunku, budowania strategii, zarządzania, re-brandingu opakowań, produktu. O tym mowa będzie na konferencji towarzyszącej tradycyjnie targom. Wśród prelegentów praktycy branży z wieloma sukcesami.

- Praca nad zmianą wizerunku marki własnej nie jest sprawą prostą. Wymaga precyzyjnego obliczenia kosztów produkcji, przewidzenia zysków i strat, spowodowanych wprowadzoną zmianą - mówi Dorota Kałowska, koordynator projektu FPL, znany specjalista branży marek własnych i ekspert Polskiej Izby Handlu - Podczas konferencji będzie się można dowiedzieć także, jakie są trendy i nowoczesne narzędzia strategiczne. Poznamy również znane przykłady wprowadzenia produktów na rynek i ich historię sukcesu.

W programie Konfernecji Future Private Labels będzie można między innymi poznać perspektywy rozwoju produktów pod markami własnymi w Polsce, 2017-2022, które przygotowała agencja PMR. Jednym z tematów będą nowe wyzwania w kontekście integracji strategii private labels ze strategią sieci handlowej przygotowane przez Cobal Spark. Będzie mowa także o trendzie wege i bio na rynku FMCG i private labels oraz wielu innych zagadnieniach dotyczących marek własnych - zobacz www.markiwlasne.pl Panel dyskusyjny konferencji zostanie poświęcony tematowi „Marki własne a brandy - dokąd zmierza polski rynek?”.

Wśród prelegentów i panelistów w Kielcach 25 października pojawią się między innymi: Magdalena Szot (PMR), Dorota Kałowska (COBALT SPARK), Grzegorz Kiszluk (BRIEF), Andrzej Wojciechowicz (FMCG Consulting), Robert Krzak (PIOTR I PAWEŁ),Karolina Liberka (Business Development Deputy Director / Feno,) Anita Łatyńska (Melting Pot), Wojciech Mierowski, CREATIVE DIRECTOR, PARTNER BNA/Brand New Attitude).

Zapraszamy do Targów Kielce 25-26 października 2017 na Future Private Labels Poland&CEE

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 621) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.