Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

O wizerunku, re-brandingu marki własnej i perspektywach branży

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Targi Kielce S.A.
  • Data: 05-10-2017, 14:35
O wizerunku, re-brandingu marki własnej i perspektywach branży

25 października druga ekspercka konferencja podczas FUTURE PRIVATE LABELS Poland&CEE w Targach Kielce

W roku 2017 największe wydarzenie w Polsce, poświęcone tylko i wyłącznie markom własnym, czyli Future Private Labels w Targach Kielce stawia między innymi na realne możliwości wprowadzenia zmiany wizerunku, budowania strategii, zarządzania, re-brandingu opakowań, produktu. O tym mowa będzie na konferencji towarzyszącej tradycyjnie targom. Wśród prelegentów praktycy branży z wieloma sukcesami.

- Praca nad zmianą wizerunku marki własnej nie jest sprawą prostą. Wymaga precyzyjnego obliczenia kosztów produkcji, przewidzenia zysków i strat, spowodowanych wprowadzoną zmianą - mówi Dorota Kałowska, koordynator projektu FPL, znany specjalista branży marek własnych i ekspert Polskiej Izby Handlu - Podczas konferencji będzie się można dowiedzieć także, jakie są trendy i nowoczesne narzędzia strategiczne. Poznamy również znane przykłady wprowadzenia produktów na rynek i ich historię sukcesu.

W programie Konfernecji Future Private Labels będzie można między innymi poznać perspektywy rozwoju produktów pod markami własnymi w Polsce, 2017-2022, które przygotowała agencja PMR. Jednym z tematów będą nowe wyzwania w kontekście integracji strategii private labels ze strategią sieci handlowej przygotowane przez Cobal Spark. Będzie mowa także o trendzie wege i bio na rynku FMCG i private labels oraz wielu innych zagadnieniach dotyczących marek własnych - zobacz www.markiwlasne.pl Panel dyskusyjny konferencji zostanie poświęcony tematowi „Marki własne a brandy - dokąd zmierza polski rynek?”.

Wśród prelegentów i panelistów w Kielcach 25 października pojawią się między innymi: Magdalena Szot (PMR), Dorota Kałowska (COBALT SPARK), Grzegorz Kiszluk (BRIEF), Andrzej Wojciechowicz (FMCG Consulting), Robert Krzak (PIOTR I PAWEŁ),Karolina Liberka (Business Development Deputy Director / Feno,) Anita Łatyńska (Melting Pot), Wojciech Mierowski, CREATIVE DIRECTOR, PARTNER BNA/Brand New Attitude).

Zapraszamy do Targów Kielce 25-26 października 2017 na Future Private Labels Poland&CEE

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH