Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Pasaż Grunwaldzki w 2019 roku: 9 nowych marek, zmiany architektoniczne i funkcjonalne

Dla Pasażu Grunwaldzkiego 2019 r. był okresem dużych zmian. W maju została otwarta Foodstacja – pierwszy we Wrocławiu food hall, dla którego inspiracją było miasto i jego kultowe miejsca. W należącym do EPP centrum handlowym pojawiło się też 9 nowych marek, 16 najemców zdecydowało się unowocześnić swoje salony, a 20 przedłużyło umowy najmu.

Pasaż Grunwaldzki w 2019 roku: 9 nowych marek, zmiany architektoniczne i funkcjonalne
Pasaż Grunwaldzki podsumowuje 2019 rok, fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 06-02-2020, 15:37

Wśród marek debiutujących w Pasażu Grunwaldzkim w 2019 r. znalazły się m.in. Kontigo, TESCOMA, Kazar Studio, Biogo.pl oraz Femestage Eva Minge. Najemcy, którzy zdecydowali się powiększyć salony to m.in. Medicine (z 220 mkw. do 410 mkw.), Big Star (ze 120 mkw. do 280 mkw.), home&you (z 330 mkw. do 610 mkw.) oraz x-kom (z 215 mkw. do 265 mkw.). Jedyne we Wrocławiu Multikino zyskało nowoczesną strefę wejścia, nową aranżację kawiarni oraz nowy wystrój baru. Położona na parkingu centrum Myjnia Oro Car przeszła gruntowny remont, a sam parking otrzymał nowe oświetlenie oraz wprowadzono na nim nowy system regulowania opłat.

Udogodnieniem jest możliwość płatności kartą oraz nowoczesna aplikacja Admyt umożliwiająca parkowanie bez korzystania z tradycyjnego biletu parkingowego oraz dokonywanie mobilnych płatności. W centrum przeprowadzono także modernizację elementów przestrzeni pasażowej, w tym sufitów oraz ścian. W nowej strefie usług, która powstała na poziomie -1, udostępniono dla klientów całoroczną szatnię, punkt odbioru przesyłek kurierskich DPD, punkt druku oraz ksero. Ponadto istniejący tam lokal Poczty Polskiej zyskał nową przestrzeń i nowoczesną aranżację. 

– W ubiegłorocznej strategii skupialiśmy się na przemodelowaniu myślenia o Pasażu Grunwaldzkim, zgodnie z hasłem „jesteśmy zawsze po drodze” oraz poprzez wprowadzenie szeregu zmian architektonicznych i funkcjonalnych. Klienci doceniają zróżnicowaną ofertę handlową, usługową oraz rozrywkową naszego centrum, które staje się, poza domem i pracą, „trzecim miejscem”, w którym możemy poczuć się swobodnie i spędzać czas zgodnie z naszymi indywidualnymi upodobaniami. Po ogromnym sukcesie nowej strefy gastronomicznej – FOODSTACJI, w której wzrost obrotów najemców w okresie czerwiec-grudzień 2019 roku wyniósł około 15% – przed nami kolejne etapy modernizacji centrum. Bardzo ważny pozostaje dla nas bezpośredni dialog z lokalną społecznością oraz działania odpowiadające na jej potrzeby – mówi Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego. 

– We Wrocławiu mamy do czynienia z wysokim nasyceniem powierzchnią handlową. Sytuacja na tak konkurencyjnym rynku wymaga od zarządców centrów starannego planu działań uwzględniającego charakterystykę obiektu, jego położenie oraz zachowania i potrzeby konsumentów. W 2019 roku wprowadziliśmy do Pasażu Grunwaldzkiego 9 nowych najemców, a 16 istniejących salonów zmodernizowało lub powiększyło zajmowaną powierzchnię, w tym niektóre blisko dwukrotnie. Świetne warunki do rozwoju znajdują u nas m.in. marki z segmentów mody, health&beauty oraz wyposażenia wnętrz. Poszerzamy też listę najemców o nowe segmenty, np. ze zdrową żywnością – stwierdza Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP. 

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pasaż Grunwaldzki RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.183.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.