Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes E.Leclerc w Radomiu: Stawiamy na lokalnych dostawców (pełny wywiad)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-07-2016, 09:45
Prezes E.Leclerc w Radomiu: Stawiamy na lokalnych dostawców (pełny wywiad)
Thomas Renard, prezes radomskiego E.Leclerc. Fot. E.Leclerc

O działalności radomskiego sklepu E.Leclerc, strategii firmy, planach inwestycyjnych i rozwojowych, markach własnych, lokalnym rynku i zmianach zachowań konsumenckich z Thomasem Renardem, prezesem radomskiego E.Leclerc, rozmawia Olimpia Wolf.

Jaką strategię realizuje obecnie E.Leclerc w Radomiu i na ile jest ona zintegrowana z ogólną strategią firmy? 

E.Leclerc to Stowarzyszenie niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem E.Leclerc, w krajach europejskich rodzinne sklepy wielkopowierzchniowe. Ta sieć super i hipermarketów, nie jest wielkim koncernem. To niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w autonomiczny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot - mała rodzinna firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w mieście, w którym działa. Wszelkie działania podejmowane indywidualnie przez każdy ze sklepów wpisane są we wspólną strategię grupy, ale  ponieważ każdy ze sklepów działa lokalnie dla dobra społeczności, wśród której funkcjonuje, działania podejmowane są indywidualnie wg własnego harmonogramu.

Radomski E. Leclerc stara się być obecny w życiu miasta poprzez podejmowanie wspólnych działań z lokalnymi władzami jak np. uczestniczenie w społecznych inicjatywach takich jak Karta Dużej Rodziny czy Karta Seniora, w akcjach charytatywnych, poprzez współpracę z radomskim oddziałem Caritas, poprzez wspieranie klubów sportowych jak np. Cerrad Czarni Radom czy Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Wyższej Szkoły Nauk Społecznych i Technicznych, poprzez stałą współpracę z lokalnymi szkołami, instytucjami i organizacjami. Od kwietnia 2012 r. radomski E.Leclerc realizuje program pod nazwą Festiwal Producentów Lokalnych, który jest częścią ogólnopolskiej akcji „Nasze Regiony mają Talent” i który ma na celu nawiązywanie współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami-dostawcami i promowanie ich produktów na terenie hipermarketu. Jako hipermarket jesteśmy otwarci na propozycje współpracy, które otrzymujemy i w miarę naszych możliwości staramy się w nie angażować. 

Proszę podsumować działalność radomskiego E.Leclerc w 2015 roku. 

Rok 2015, tak jak poprzednie lata funkcjonowania naszego hipermarketu był rokiem bardzo intensywnej pracy. Rokiem skoncentrowanym na realizowaniu podjętych wcześniej działań  marketingowych, ale również rokiem pracy nad wzbogaceniem oferty asortymentowej sklepu, zarówno stacjonarnego jak i internetowego, pracy nad ciągłą poprawą jakości towaru i oferowanych usług.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH