REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Grupy Bać-Pol: W ciągu 3-4 lat GH Plus może osiągnąć sprzedaż na poziomie kilkuset milionów złotych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-09-2013, 16:26
Prezes Grupy Bać-Pol: W 2013 r. do GH Plus może dołączyć kilkadziesiąt lokalnych sieci
Leszek Bać, prezes Grupy Kapitałowej Bać-Pol: - (...) ten projekt musi się udać, gdyż motorem działań są dwie silne firmy, równorzędni partnerzy. Tym samym nie ma możliwości, aby projekt został zdominowany - pod jakimkolwiek względem - przez którąkolwiek ze stron. A właśnie dominacja jednej opcji była z większości przypadków przyczyną fiaska podobnych inicjatyw.

Na temat planów rozwoju Grupy Handlowej Plus, projektu stworzonego przez Grupę Bać-Pol i sieci Piotr i Paweł w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl mówi Leszek Bać, prezes Grupy Kapitałowej Bać-Pol.

REKLAMA
Dlaczego rzeszowski Bać-Pol zdecydował się na powołanie z poznańską siecią Piotr i Paweł wspólnego projektu - Gupa Handlowa Plus?

Piotr i Paweł oraz Bać Pol, to silne firmy z polskim rodowodem i polskim kapitałem. To jednocześnie liderzy dystrybucji w kanale tradycyjnym. Firmy, które są gotowe stawić czoła ekspansji dyskontów i zagranicznych sieci. Gotowe na działania budujące konkurencyjność tradycyjnego polskiego handlu. To równorzędni partnerzy, którzy są w stanie integrować kanał tradycyjny. Wydaje się zatem czymś oczywistym, że powinni szukać możliwości współpracy.

Czy nie obawiają się Państwo, że projekt może zakończyć się fiaskiem jak wiele innych projektów zakupowych, które były powoływane, aby później rozpaść się z powodu kłótni, różnych wizji uczestników? Dlaczego akurat ten ma się udać?

Tak jak wspomniałem, ten projekt musi się udać, gdyż motorem działań są dwie silne firmy, równorzędni partnerzy. Tym samym nie ma możliwości, aby projekt został zdominowany - pod jakimkolwiek względem - przez którąkolwiek ze stron. A właśnie dominacja jednej opcji była z większości przypadków przyczyną fiaska podobnych inicjatyw. Poza tym obaj inicjatorzy wspólnych działań mają świadomość zagrożenia dla kanału tradycyjnego - a w nim właśnie działają obie firmy - ze strony dyskontów i firm zagranicznych. Obie firmy mają świadomość, iż w trosce o interes konsumenta trzeba tworzyć rozwiązania, które utrzymują konkurencyjność kanału tradycyjnego. Obie firmy mają zatem wspólny cel, który ich jednoczy.

O ile tańsze będą produkty w segmencie ekonomicznym, które będą produkowane na zlecenie Grupy Handlowej Plus, niż gdy były wytwarzane na zamówienie tylko jednego z operatorów?

Bądźmy szczerzy, żaden z podmiotów nie byłby w stanie samodzielnie osiągnąć skali, która pozwoliłaby pozycjonować jego markę własną na poziomie cenowym akceptowalnym przez konsumenta i na poziomie porównywalnym z markami własnymi sieci dyskontów. I nie są to różnice rzędu kilku procent.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (8 024) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH