Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Lidl Polska: Polscy producenci private label powinni inwestować w innowacyjne technologie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2010, 13:59
Prezes Lidl Polska: Polscy producenci private label powinni inwestować w innowacyjne technologie
Na zdjęciu: Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze

- Marki własne mają w Polsce ogromny potencjał, a zwłaszcza jeśli jakość oferowanych pod nią produktów będzie coraz lepsza - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze.

(...)

W jakich kierunkach Lidl będzie rozwijać ofertę produktową w najbliższych latach? Na rozwój jakich kategorii produktowych sieć położy największy nacisk?

Ostatnie dwa lata były okresem, w którym silnie rozwinęliśmy całą grupę nabiałową, począwszy od jogurtów, poprzez desery mleczne, kefiry, twarogi, twarożki oraz sery Żółte. Marka Fruit Jumbo, Bluedino oraz Pilos reprezentują dzisiaj szerokie grupy asortymentowe, które oferują klientom rozmaitość smaków w najwyższej jakości. Zakres wędlin marki Pikok został również znacząco poszerzony o nowe pozycje takie jak np.: Schab tradycyjny w plastrach, Kiełbasa podwawelska, Frankfurterki parzone oraz wiele innych produktów.

Czy sieć planuje rozwijać produkty light i zdrową żywność?

Tak. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a wielu z nich poszukuje produktów o obniżonej zawartości kalorycznej, stworzyliśmy linię artykułów light marki Linessa. Są wśród nich wędliny, sery, przetwory mleczne i zbożowe, słodycze oraz napoje. Produkty tej grupy stanowią w głównej mierze ofertę akcyjną, dostępną w ramach tygodni tematycznych. Jednakże wiele z tych artykułów wprowadziliśmy do oferty stałej.

Ponadto w chwili obecnej poszerzamy asortyment produktów zbożowych o płatki musli oryginalnej marki Lidl Vitella. Stanowią one uzupełnienie diety dla wszystkich tych osób, dla których zachowanie dobrej formy ma duże znaczenie. Linia płatków Vitella to różnorodność smaków, a także wygodna forma opakowania 250g do użytku domowego i wygodna wersja mini na drugie śniadanie w pracy, czy też na uczelni.

Sieci dyskontowe działają w oparciu o sprzedaż wyrobów sieciowych. Jak Pana zdaniem wygląda przyszłość marki własnej w Polsce?

Marka własna ma ogromny potencjał, a zwłaszcza jeśli jakość oferowanych pod nią produktów będzie coraz lepsza. Klienci już zauważyli, że nasze produkty nie odbiegają jakościowo od markowych liderów w danych kategoriach, a niejednokrotnie ta jakość jest o wiele lepsza. Sklepy z kategorii dyskont, których cała strategia opiera się na marce własnej, będą w dalszym ciągu rozwijały asortyment marek własnych w wszystkich kategoriach, z uwzględnieniem preferencji klientów i możliwości produkcyjnych. Udział marki własnej na polskim rynku wyznaczą sami konsumenci. Zawsze będą takie osoby, które wybiorą Coca-Colę, ze względu na całą otoczkę wokół marki, na legendarny smak i historię, jednocześnie cały czas rośnie liczba klientów, którzy sięgają po naszą Colę Freeway.

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH