Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Lidl Polska: Wartościowy udział polskiej produkcji w asortymencie naszych sklepów to ok. 70 proc.

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-10-2010, 12:44
Prezes Lidl Polska: Wartościowy udział polskiej produkcji w asortymencie naszych sklepów to ok. 70 proc.

- Udział produktów oryginalnych marek Lidl w asortymencie sklepów naszej sieci oscyluje na poziomie około 80 proc., zaś artykułów pod znanymi brandami takimi jak: Milka, Pepsi, Lipton oraz wieloma innymi, to około 20 proc. - mówi Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze.

(...) 

Jaki jest obecnie udział produktów typu private label w sprzedaży sklepów Lidl?

Udział produktów oryginalnych marek Lidl w asortymencie sieci naszych sklepów oscyluje na poziomie około 80 proc. W świadomości naszych klientów marka środków chemicznych W5, nabiału Fruit Jumbo i Pilos, serów Bluedino, wędlin Pikok i Baroni, czy też przetworów rybnych Nautica, mają bardzo silną pozycję. Klienci przekonali się o jakości tych produktów, dlatego też chętnie po nie sięgają.

Oczywiście w sklepach sieci Lidl dostępne są również artykuły pod znanymi brandami takimi jak: Milka, Pepsi, Lipton oraz wieloma innymi, a ich udział w całym asortymencie to około 20 proc.

Jak wygląda udział produktów typu private label produkowanych przez polskie firmy w asortymencie sklepów sieci?

By móc odpowiedzieć na to pytanie, należałoby sprecyzować pojęcie "polskiej produkcji", "polskiego produktu", który bywa częstym przedmiotem spekulacji oraz rozważań.

Tylko dzięki dokładnej definicji będziemy w stanie jednoznacznie stwierdzić: Czy banany kupowane od polskiego handlowca są produktem polskim, czy też nie? Czy mięso pakowane w Polsce z półtusz holenderskich, czy też duńskich, jest polskim produktem czy też nie? Czy przyprawy suszone, mielone i pakowane w Polsce są polskim produktem, czy też nie? Jednakże możemy oszacować, że wartościowy udział polskiej produkcji w naszym asortymencie utrzymuje się na poziomie 70 proc.

Czy poszukujecie kolejnych firm do współpracy, przy produkcji private label? W jakich kategoriach?

Firma Lidl jest partnerem biznesowym wielu producentów z całej Europy. Jednakże jesteśmy cały czas otwarci na współpracę z nowymi dostawcami w różnorodnych kategoriach asortymentowych. Pytaniem zasadniczym są możliwości producentów, ich zaplecze technologiczne, w wielu przypadkach również laboratoryjne oraz ogromna motywacja ze strony całego zespołu, by sprostać naszym oczekiwaniom.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 936) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH