REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Lidl Polska: Wartościowy udział polskiej produkcji w asortymencie naszych sklepów to ok. 70 proc.

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-10-2010, 12:44
Prezes Lidl Polska: Wartościowy udział polskiej produkcji w asortymencie naszych sklepów to ok. 70 proc.

- Udział produktów oryginalnych marek Lidl w asortymencie sklepów naszej sieci oscyluje na poziomie około 80 proc., zaś artykułów pod znanymi brandami takimi jak: Milka, Pepsi, Lipton oraz wieloma innymi, to około 20 proc. - mówi Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze.

REKLAMA

(...) 

Jaki jest obecnie udział produktów typu private label w sprzedaży sklepów Lidl?

Udział produktów oryginalnych marek Lidl w asortymencie sieci naszych sklepów oscyluje na poziomie około 80 proc. W świadomości naszych klientów marka środków chemicznych W5, nabiału Fruit Jumbo i Pilos, serów Bluedino, wędlin Pikok i Baroni, czy też przetworów rybnych Nautica, mają bardzo silną pozycję. Klienci przekonali się o jakości tych produktów, dlatego też chętnie po nie sięgają.

Oczywiście w sklepach sieci Lidl dostępne są również artykuły pod znanymi brandami takimi jak: Milka, Pepsi, Lipton oraz wieloma innymi, a ich udział w całym asortymencie to około 20 proc.

Jak wygląda udział produktów typu private label produkowanych przez polskie firmy w asortymencie sklepów sieci?

By móc odpowiedzieć na to pytanie, należałoby sprecyzować pojęcie "polskiej produkcji", "polskiego produktu", który bywa częstym przedmiotem spekulacji oraz rozważań.

Tylko dzięki dokładnej definicji będziemy w stanie jednoznacznie stwierdzić: Czy banany kupowane od polskiego handlowca są produktem polskim, czy też nie? Czy mięso pakowane w Polsce z półtusz holenderskich, czy też duńskich, jest polskim produktem czy też nie? Czy przyprawy suszone, mielone i pakowane w Polsce są polskim produktem, czy też nie? Jednakże możemy oszacować, że wartościowy udział polskiej produkcji w naszym asortymencie utrzymuje się na poziomie 70 proc.

Czy poszukujecie kolejnych firm do współpracy, przy produkcji private label? W jakich kategoriach?

Firma Lidl jest partnerem biznesowym wielu producentów z całej Europy. Jednakże jesteśmy cały czas otwarci na współpracę z nowymi dostawcami w różnorodnych kategoriach asortymentowych. Pytaniem zasadniczym są możliwości producentów, ich zaplecze technologiczne, w wielu przypadkach również laboratoryjne oraz ogromna motywacja ze strony całego zespołu, by sprostać naszym oczekiwaniom.

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH