Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Makro: Chcemy zwiększać udziały w polskim rynku, szukamy okazji do konsolidacji

  • Autor: dlahandlu.pl/portalspozywczy.pl
  • Data: 27-08-2013, 21:27
Prezes Makro: Chcemy zwiększać udziały w polskim rynku, szukamy okazji do konsolidacji

David Boner, prezes zarządu Makro Cash & Carry Polska deklaruje w rozmowie z serwisami portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl, że jego firma wiąże z Polską plany "w długofalowej perspektywie", chce rozwijać asortyment, podnosić konkurencyjność biznesu i szukać okazji do konsolidacji rynku hurtowego.

David Boner wyjaśnia w wywiadzie, że zdaje sobie sprawę z niezwykle silnej konkurencji między podmiotami handlowymi w Polsce. Jak wyjaśnił, oznacza to, że Makro nie ominą również wyzwania rynkowe, które stoją przed innymi firmami.

- Dlatego moim głównym celem będzie skoncentrowanie się na oczekiwaniach naszych klientów, jakości ich obsługi i różnych formach dotarcia do klienta. Mam tu na myśli nie tylko klasyczną platformę sprzedaży w halach cash&carry, ale również rozwój systemu serwisowego, czyli bezpośrednich dostaw towarów do punktów sprzedaży naszych klientom, a także wspieranie indywidualnych detalistów przez rozwój sieci franczyzowej Odido - tłumaczy prezes Makro Cash & Carry Polska.

To właśnie dynamiczny rozwój szyldu Odido będzie jednym z filarów strategii Makro w Polsce w nadchodzących latach. Prezes Makro zapowiedział, także rozwój nowych usług, modernizację sieci hurtowni, a także rozwój asortymentu, w tym produktów pod marką własną Aro i FineFood - o czym szerzej nasz portal poinformuje w oddzielnych wiadomościach.

- Nasza konkurencyjność opiera się również na unikalnej ofercie asortymentowej marek własnych, a także pełnej ofercie serwisowej dla klientów. Jeśli spojrzymy na hale cash&carry to musimy przyznać, że ten biznes wyewoluował z tradycyjnego biznesu hurtowego w kierunku wielokanałowego świadczenia usług: zakupów w halach jak i z pełnym lub częściowym dowozem do klienta. Naszym hasłem jest skupienie się na potrzebach klienta czy jest to detalista, czy Horeca, czy też sektor biur i usług - wyjaśnia David Boner.

I dodaje: - Zamierzamy utrzymać swoją pozycję dzięki utrzymaniu swojej zdolności do skupienia się na kliencie i jego potrzebach. Jeżeli uda się na stworzyć właściwą ofertę asortymentową i cenową, a także promocyjną i tą dotyczącą obsługi klienta to nasza przyszłość będzie stabilna. Chcemy być pewni, że każdej grupie klientów zapewniamy pełnię usług, której potrzebują. Cały czas jest grupa detalistów, która chce wybierać towary do swojego sklepu sama. Jednak część detalistów twierdzi, że czas to pieniądz i oczekuje dostaw zaopatrzenia do sklepów. Ta grupa klientów rośnie co pokazuje, że rozwijanie serwisu dostaw do klientów będzie jednym z filarów rozwoju Makro.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH