Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Organic Farma Zdrowia na FRSiH: Klienci szukają produktów "bez czegoś" i ekologicznych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2016, 14:23
Prezes Organic Farma Zdrowia na FRSiH: Klienci szukają produktów
Sławomir Chłoń, prezes spółki Organic Farma Zdrowia. Fot. OFZ

Jeśli produkt jest "bez czegoś", czyli np. bez laktozy, cukru albo glutenu i jednocześnie jest ekologiczny, to jest większa szansa na jego powodzenie w sprzedaży - mówił Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Farma Zdrowia, podczas debaty "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" która odbyła się na IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

- Jesteśmy sklepami z ekologiczną żywnością i ważne jest, żeby nie używać sformułowania "zdrowa żywność", ponieważ nie ma takiego pojęcia według prawa, bo każda żywność dopuszczona do sprzedaży nie jest szkodliwa dla organizmu - mówił Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Farma Zdrowia.

Dodał, że produkty sprzedawane w sieci Organic Farma Zdrowia posiadają certyfikaty.

- Mamy dużą ofertę produktów bezgutenowych, bez laktozy, bez cukru oraz soli – ale to jest drobna cześć tego, co oferujemy. My oferujemy głównie bogatą ofertę produktów w wersji BIO - mówił.

Rozmowa podczas debaty dotyczyła trendów związanych z tzw. "produktami bez czegoś" czyli bez laktozy, bez glutenu, bez cukru. Sławomir Chłoń dodał, że jeśli produkt jest "bez czegoś" i jednocześnie jest ekologiczny, to jest większa szansa na jego powodzenie w sprzedaży.

- Mamy wiele produktów wegetariańskich nie zawierających wielu składników. Mamy polskie i zagraniczne produkty - mówił.

- Jesteśmy specyficzną siecią i jedyną tego typu w Polsce, w której obecnie jest 800 sklepów specjalistycznych z żywnością ekologiczną. Dodatkowo oferta produktów specjalistycznych cały czas się zwiększa w hipermarketach - tłumaczył Sławomir Chłoń.

Rozmowa dotyczyła również lojalności klientów. Sławomir Chłoń tłumaczył, że jeśli chodzi o lojalność klienta, to w sieci sklepów Organizm Farma Zdrowia klient jest lojalny, zdecydowany i zorientowany na tego typu żywność.

- Ale oczywiście trzeba dbać o klienta. My głównie dbamy poprzez bezpłatne doradztwo dietetyczne i dobrze wyszkolony personel, co powoduje, że klient może czuć się spokojnie i bezpiecznie. W hipermarkecie takiej porady nie otrzyma, np. kupi olej kokosowy i nikt mu nie podpowie, w jaki sposób może go zastosować.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ekolog 20-10-2016, 09:46:
droga redakcjo usuwanie komentarzy jest nie na miejscu

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.