REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Organic Farma Zdrowia na FRSiH: Klienci szukają produktów "bez czegoś" i ekologicznych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-10-2016, 14:23
Prezes Organic Farma Zdrowia na FRSiH: Klienci szukają produktów
Sławomir Chłoń, prezes spółki Organic Farma Zdrowia. Fot. OFZ

Jeśli produkt jest "bez czegoś", czyli np. bez laktozy, cukru albo glutenu i jednocześnie jest ekologiczny, to jest większa szansa na jego powodzenie w sprzedaży - mówił Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Farma Zdrowia, podczas debaty "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" która odbyła się na IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

REKLAMA

- Jesteśmy sklepami z ekologiczną żywnością i ważne jest, żeby nie używać sformułowania "zdrowa żywność", ponieważ nie ma takiego pojęcia według prawa, bo każda żywność dopuszczona do sprzedaży nie jest szkodliwa dla organizmu - mówił Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Farma Zdrowia.

Dodał, że produkty sprzedawane w sieci Organic Farma Zdrowia posiadają certyfikaty.

- Mamy dużą ofertę produktów bezgutenowych, bez laktozy, bez cukru oraz soli – ale to jest drobna cześć tego, co oferujemy. My oferujemy głównie bogatą ofertę produktów w wersji BIO - mówił.

Rozmowa podczas debaty dotyczyła trendów związanych z tzw. "produktami bez czegoś" czyli bez laktozy, bez glutenu, bez cukru. Sławomir Chłoń dodał, że jeśli produkt jest "bez czegoś" i jednocześnie jest ekologiczny, to jest większa szansa na jego powodzenie w sprzedaży.

- Mamy wiele produktów wegetariańskich nie zawierających wielu składników. Mamy polskie i zagraniczne produkty - mówił.

- Jesteśmy specyficzną siecią i jedyną tego typu w Polsce, w której obecnie jest 800 sklepów specjalistycznych z żywnością ekologiczną. Dodatkowo oferta produktów specjalistycznych cały czas się zwiększa w hipermarketach - tłumaczył Sławomir Chłoń.

Rozmowa dotyczyła również lojalności klientów. Sławomir Chłoń tłumaczył, że jeśli chodzi o lojalność klienta, to w sieci sklepów Organizm Farma Zdrowia klient jest lojalny, zdecydowany i zorientowany na tego typu żywność.

- Ale oczywiście trzeba dbać o klienta. My głównie dbamy poprzez bezpłatne doradztwo dietetyczne i dobrze wyszkolony personel, co powoduje, że klient może czuć się spokojnie i bezpiecznie. W hipermarkecie takiej porady nie otrzyma, np. kupi olej kokosowy i nikt mu nie podpowie, w jaki sposób może go zastosować.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ekolog 20-10-2016, 09:46:
droga redakcjo usuwanie komentarzy jest nie na miejscu

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH