REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Przeczytaj wywiad z Mariolą Krawiec-Rzeszotek, prezesem Sfinks Polska

  • Autor: Paulina Mroziak, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-07-2011, 10:11
Przeczytaj wywiad z Mariolą Krawiec-Rzeszotek, prezesem Sfinks Polska
Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA

Planowany rozwój w głównej mierze oparty jest o dwie wiodące marki - Sphinx oraz Wook oraz ich „szybsze" koncepty , tzw. „expressy". Obecnie naszym liderem pod względem liczby restauracji jest Sphinx, więc myślimy też o szerszej ekspansji Sphinx Express. Niedawno uruchomiliśmy trzy lokale tego typu. Tymczasem widzimy duży potencjał sieci Wook - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

REKLAMA

Czy nie boi się Pani, że rynek jest już nasycony restauracjami Sphnix, serwującymi kuchnię arabską i lokalami naśladującymi styl Sphinksa?

Staramy się walczyć z „naśladowcami" Sphinksa. Nasycenie tego typu restauracjami jest rzeczywiście spore, ale - moim zdaniem - jest jeszcze wiele miejsca na nowe. Chcemy wykorzystać potencjał kategorii „ekspresów", które charakteryzują się smakami Sphinksa, ale w nowym, i szybszym wydaniu. 50 proc. planowanych nowopowstałych restauracji tej marki to będą właśnie „expressy".

Do jakiej grupy klientów dedykowane są restauracje Sphinx i Wook?

Oba koncepty mieszczą się w casual dining. Ze względu na korzystne ceny uważam, że oba brandy to restauracje dla każdego. Różnicą może być to, że moim zdaniem Wook jest bardziej nowoczesny w sposobie serwowania dań oraz otwarty. Można tam spotykać zarówno rodziny, studentów, emerytów, jak i businessmanów. Tymczasem Sphinx to dobry wybór na lunch, wieczór lub „okazję". Zaczęliśmy już odświeżenie wizerunku restauracji tej sieci, zarówno jeśli chodzi o wystrój, jak i menu.

Na czym polegają te zmiany?

Idziemy ku nowoczesności i chcemy, aby klienci dostrzegali różnicę. Zgodnie z tą strategią zakładamy w restauracjach kąciki piwne z wbudowanymi w ściany beczkami z licznikami. Znajomi mogą usiąść na kanapach i swobodnie lać piwo, a na zakończenie kelner podsumowuje licznik. Sprzyja to spędzaniu czasu w grupach. I w tym kierunku będziemy szli. Ponadto stale urozmaicamy menu wprowadzając m.in. oferty lunchowe. Chcemy także, aby klienci mieli większą swobodę komponowania dań.

Jakie lokalizacje przewidujecie Państwo pod nowe lokale? Czy będą to mniejsze czy większe miasta? Deptaki dużych miast, galerie a może osiedla? Jak ocenia Pani dostępność lokali i rynek nieruchomości? Czy już „otrząsnął się" po kryzysie?

Poprzez to, że mamy dwa brandy i cztery koncepty, które skrojone są na różne powierzchnie, praktycznie jesteśmy w stanie opanować wiele różnych lokalizacji. W mniejszych centrach handlowych będziemy starać się uruchamiać „expressy", pełnowymiarowe restauracje - w dużych galeriach oraz w lokalizacjach miejskich.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH