Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przyszłość kampanii POS - 7 złotych zasad

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę POSperita
  • Data: 30-09-2016, 13:54
Przyszłość kampanii POS - 7 złotych zasad

Zdecydowana większość producentów oraz przedstawicieli retail uznaje wykorzystywanie materiałów point of sale jako tych, które wpływają na ostateczną decyzję klienta o zakupie i zapewniają znaczący zwrot z inwestycji. Jednak należy pamiętać, że tylko dobrze przeprowadzone kampanie POS przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.

POSperita podpowiada co będzie cechowało efektywne kampanie i wpłynie na ich skuteczność.

1. Funkcjonalność i innowacyjność. Materiały takie jak displaye podłogowe, human standy, nakładki na sensomaty oraz materiały wykorzystywane do brandowania sklepów w dalszym ciągu będą dobrze sprawdzały się jako wsparcie sprzedaży. Będą też coraz bardziej funkcjonalne - np. ze względu na czas składania, łatwość dostępu towaru na displayu, dostosowanie do opakowań SRP, czy konstrukcję ułatwiającą logistykę. Skuteczne będą takie POS-Y, które zaskoczą nie tylko nowatorskimi rozwiązaniami i siłą oddziaływania, ale także estetyką wykonania i stopniem zaawansowania technologicznego. Spotkamy się z wykorzystaniem potencjału np. urządzeń mobilnych i Internetu w klasycznych displayach.

2. Trendy POS. Firmy, które zlecą druk materiałów ekspertowi POS mogą liczyć na doradztwo w zakresie najlepszych POS-ów stymulujących sprzedaż. Marki wykorzystywać będą wielkoformatowe rozwiązania tj. grafika na różnych powierzchniach, bramy, wyspy reklamowe, ekspozycje paletowe, czy całe konstrukcje z tektury. Spotkamy się z ciekawie zaadaptowanymi przez danego producenta wybranymi obszarami na terenie sklepu tj. witryny i drzwi, a w środku całe alejki, półki, kategorie produktów. Wzrośnie też liczba tzw. shop-in-shop-ów.

3. Szycie na miarę. Coraz większą skutecznością będą cechowały się materiały i komunikaty adresowane do konkretnych grup docelowych, przygotowane pod cykliczne akcje w skali ogólnopolskiej, a także pod dany region lub miasto. Takie, które dedykowane będą pod wybrany format sklepu lub pod całą sieć. Główną zaletą będzie możliwość dobrania nośników oraz umiejscowienie ich w odpowiednim kontekście, miejscu i czasie.

4. Możliwość zamówień od ręki. Obecne nie ma potrzeby zamawiania materiałów POS na zapas. Miejmy świadomość druku na żądanie, zwłaszcza kiedy w grę wchodzi np. rotacja standów ze względu na częste promocje. Pamiętajmy, że proces magazynowania jest kosztowny. Do tego dochodzą koszty uszkodzeń mechanicznych, utylizacji i utraconych korzyści.

5. Różne technologie i jeden producent. Powierzenie realizacji kompleksowej kampanii POS sprawdzonemu dostawcy to oszczędność nie tylko czasu, ale i nerwów. Producent, który oferuje różne technologie drukowania, daje też możliwość wykonania każdego nakładu i druku na różnych podłożach tj. tektura, karton, papier, różnego rodzaje folie, czy płyty. Pozwala to na zaplanowanie optymalnych działań pod względem kosztów i otwiera wachlarz możliwości w zakresie wykorzystania w jednej akcji kompilacji POS-ów, tj. displaye, hangery, naklejki na witryny, czy shelfstoppery.

6. Logistyka. Na efektywność kampanii POS wpływa sprawna logistyka -kompletowanie- co-packing, dostawy w różne miejsca, zaopatrzenie, montaż np. w całej sieci sklepów jednocześnie. Logistyka będzie więc jedną z kluczowych cech dobrej marketingowej kampanii z wykorzystaniem POS. Tu warto skorzystać z doświadczenia i wiedzy producenta, który może nam w tym zakresie pomóc.

7. Zarządzanie kampanią. Od projektu po montaż. Kontroluj to! Firma POSperita oferuje swoim klientom narzędzia IT wspierające zarządzanie kampaniami POS tj. np. POSplanner, dzięki którym klient może zaplanować, zamówić, sprawnie przeprowadzić, a w końcu skontrolować efekty. Przede wszystkim jednak oszczędza cenny czas i ma gwarancję profesjonalnej obsługi.

Zleć swoją następną kampanię doświadczonemu partnerowi POS!

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 081) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.