Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieci promują się dzięki dietetykom

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 13-05-2016, 10:30
Sieci promują się dzięki dietetykom

Powoli przemija moda na promowanie marki poprzez współpracę ze znanymi kucharzami i blogerami kulinarnymi. Teraz sieci stawiają na promocję zdrowego stylu życia, zatrudniając dietetyków i korzystając z pomocy jednostek naukowych.

Dobrym przykładem nowego promocyjnego trendu jest sieć Biedronka. Na przełomie marca i kwietnia klienci sieci zyskali możliwość skorzystania ze specjalnej infolinii, dzięki której mogą zasięgnąć porad specjalistów z Instytutu Żywności i Żywienia. Uruchomienie infolinii zbiegło się z kolejną odsłoną folderu "Wiesz, co jesz", prezentującego ofertę dostępnych w sieci Biedronka produktów o szczególnych walorach żywieniowych oraz porady ekspertów z IŻŻ.

Sieć organizuje również warsztaty kulinarno-edukacyjne w ramach programu "Zielona Kraina". Projekt jest realizowany przez koalicję firm Jeronimo Martins Polska i Green Factory Holding na rzecz kształtowania odpowiednich nawyków żywieniowych dzieci i młodzieży.

Lubelska sieć Stokrotka promuje akcję "Stokrotka na zdrowie". Sieć współpracuje w tym zakresie z dietetyk Moniką Dajkowską-Bichtą. Marka stworzyła dedykowaną stronę, na której znajdują się m.in. informacje o nowej piramidzie żywienia, zasadach diety zgodnej z indeksem glikemicznym oraz przepisy kulinarne. Ponadto wkrótce sieć uruchomi czat z dietetykiem.

Carrefour w ramach nowej kampanii z Napoleonem rozpoczął niedawno promocję "Zdrowej półki". Sieć wprowadziła do sprzedaży między innymi produkty bez laktozy oraz produkowane na bazie owoców, czyli bez dodatku cukru. Firma sukcesywnie od 2014 roku rozwija w Polsce ofertę parafarmaceutyków i dermokosmetyków Źródło Zdrowia oraz koncept Świat Zdrowia, czyli produktów bezglutenowych, dietetycznych, dla diabetyków, sojowych oraz bio i ekologicznych. Obecnie liczy już ona ponad 700 pozycji i jest dostępna we wszystkich formatach sklepów. Uzupełnieniem tej oferty jest linia "Jakość z Natury Carrefour", która w 2015 roku zanotowała 31-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku. Dopełnieniem działań sieci na rzecz zdrowia są również programy edukacyjne realizowane w ramach kampanii "Z miłości do Zdrowia". Wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Carrefour planuje w 2016 roku uruchomienie 2. edycji programu edukacyjnego "ABC Zdrowego Żywienia" - skierowanego do dzieci oraz seniorów, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz zmiana nawyków żywieniowych.

Tesco również wprowadza na rynek ofertę dla osób, które poszukują zdrowej żywności. Obecnie na półkach hipermarketów znajduje się blisko 1000 nowych artykułów, w tym również produkty dietetyczne i pochodzące z upraw ekologicznych. Tesco obiecuje, że żywność będzie dostępna nie tylko w największych hipermarketach sieci, ale również w małych sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH