Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Udział Edpol Food & Innovation w Targach PLMA

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę EDPOL Food & Innovation Sp. z o.o.
  • Data: 13-06-2018, 12:14
Udział Edpol Food & Innovation w Targach PLMA

Produkty sektora private labels rokrocznie zwiększają swój udział na rynku. Stereotyp niskiej jakości marek własnych już dawno odszedł do lamusa. Współcześnie są wizytówką sieci handlowych. Dzięki wysokiej jakości, różnorodności smakowej oraz zachowaniu ekonomicznej ceny biją rekordy popularności - mówi Artur Łoziński Zastępca Prezesa Zarządu firmy Edpol Food & Innovation.

Proszę zwrócić uwagę na aktualne statystyki podane przez Nielsen: na rynku zachodnio-europejskim udział wartościowy marek własnych to prawie 32% i ciągle rośnie, w Polsce wynosi ok. 20%. Zatem można stwierdzić, że w najbliższych latach krajowy rynek private labels wykaże jeszcze bardziej dynamiczny wzrost.

Wysoki potencjał tego sektora jest nie tylko widoczny w statystykach, o czym można się przekonać robiąc codzienne zakupy. Każdy z nas obserwuje pojawiające się nowości produktowe opatrzone logiem marki własnej. Różnica w jakości private label a marką producenta nie jest już zauważalna. Klienci przychodzą do sieci handlowych po konkretne, lubiane artykuły żywnościowe. Chętnie kosztują także nowych produktów, do czego zachęca ich rozsądna cena. Sektor private labels daje duże możliwość tworzenia innowacji produktowych, które szybko odnoszą sukces.

Private labels mają przed sobą świetlaną przyszłość. Wokół tego segmentu organizowane są międzynarodowe targi i konferencje, które umożliwiają spotkanie się kupców sieci handlowych i producentów. Z uwagi na działalność w kanale B2B Edpol Food & Innovation wspiera produkcję największych graczy sektora spożywczego, także w realizacji idei marki własnej - stąd nasze uczestnictwo w prestiżowych targach PLMA w Amsterdamie w dniach 29-30 maja.

Czym są targi PLMA?

PLMA "World of Private Label" to wydarzenie gromadzące producentów i przedstawicieli sieci handlu hurtowego oraz detalicznego z całego świata. Ogromna przestrzeń wystawiennicza, setki stoisk produktów food i non-food z różnych kategorii, tysiące zwiedzających - tętniące życiem targi PLMA to mekka dla handlowców. Na tak ważnych targach nie mogło zabraknąć również stoiska z ofertą Edpol Food & Innovation. Chcemy jeszcze bardziej być rozpoznawalni przez zagranicznych odbiorców, pozyskiwać nowe rynki.

Jakie nowe rynki chcecie pozyskać?

Przede wszystkim rynek brytyjski. Dążymy także do zwiększenia udziałów sprzedaży obecnie obsługiwanych już regionów m.in. Skandynawii, Europy Wschodniej oraz krajów śródziemnomorskich. Mamy ogromną satysfakcję, że wśród odwiedzających stoisko znaleźli się nowi odbiorcy naszych produktów, a odbyte rozmowy są obiecujące.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 427) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.