Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wywiad z prezesem Tesco: Nie ma miejsca na wojnę cenową

  • Autor: Łukasz Stępniak
  • Data: 28-05-2009, 09:37
Wywiad z prezesem Tesco: Nie ma miejsca na wojnę cenową

Na temat wpływu spowolnienia gospodarczego na handel detaliczny i przemysł spożywczy w Polsce, a także strategii rozwoju Tesco w sytuacji światowego kryzysu, z Ryszardem Tomaszewskim, prezesem Tesco Polska, rozmawia Łukasz Stępniak.

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • uk 05-06-2009, 23:40:
W Tesco - to tylko układy i układziki , dyrektorzy handlowi , dostawcy - tak było , jest i będzie, nawet kryzys tego nie zmieni .
Chca być tacy jak Boedronka - ale im się to nigdy nie uda .
  • JMD 04-06-2009, 18:05:
sposobem Tesco jest budowanie wyniku firmy opartego zarowno o przychody ze sprzedazy jak i przez system kar niewspołmierny do przewinień. Wizerunek firmy jest coraz gorszy, gdyz zamiast rzeczywiscie dbac o jakosc towaru, wspolprace i rozwijanie kompetencji u swoich dostawców w ostatecznej trosce o konsumenta, mysla tylko jak ich oskubać i za co naliczyc kary. tak sie nie robi dobrego biznesu Panie Prezesie. Rozumiem zeby zarobic uczciwie pieniadze w działalnosci podstawowej, ale zeby "oszwabiać" innych? To jest prawdziwa strategia Tesco, a nie mowienie o cenach dyskontowych. Czekamy kiedy dostawcy zaczna rezygnowac ze wspolpracy z wami. Pozdrowienia z JMD
  • jack 01-06-2009, 13:39:
Co do kolejek, to słuszna racja

Zobacz wszystkie komentarze (9)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH