Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wywiad z Wojciechem Gachem, przewodniczącym Rady Prezesów Partnerskiego Systemu Detalicznego

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 08-12-2011, 10:33
Wywiad z Wojciechem Gachem, przewodniczącym Rady Prezesów Partnerskiego Systemu Detalicznego
Wojciech Gach, przewodniczący Rady Prezesów PSD

O Krajowej Platformie Handlowej Społem, marce własnej i planach rozwoju PSD - mówi Wojciech Gach, przewodniczący Rady Prezesów Partnerskiego Systemu Detalicznego (PSD).

Jednym z jej założeń jest marka własna Społem. Czy PSD także pracuje nad marka własną dla współpracujących spółdzielni?

Cały czas mamy dostęp do około 300 produktów marki własnej oferowanych dla nas w sieci dystrybucji Tradis. To produkty kategorii najbardziej interesujących naszych klientów, w bardzo dobrej jakości i niskiej cenie. Dodatkowo, pracujemy z Tradisem nad nowym projektem - marki ekonomicznej dla spółdzielni partnerskich PSD. Będą to towary najtańsze i masowe. Liczę, że ta oferta będzie dostępna w naszych placówkach już w pierwszym kwartale 2012 roku.

Ponadto przygotowana jest lista TOP 40 ogólnopolskich indeksów opiniotwórczych. Będzie ona realizowana już w listopadzie tego roku, początkowo w sieci sklepów Gama, a następnie w całej grupie PSD. Oferta produktów marki własnej dla spółdzielni, a w konsekwencji dla naszych klientów, w Partnerskim Serwisie Detalicznym i Tradisie jest zatem spora.

Jaki jest Pana zdaniem potencjał marek własnych? Czy dzięki nim Społem będzie mogło efektywnie konkurować z dyskontami?

Marki własne mają ogromny potencjał. Są znacznie tańsze od swoich odpowiedników markowych, a przy tym pozwalają generować wysoką marżę. To bardzo skuteczne narzędzie do konkurowania z dyskontami i chętnie z niego korzystamy, wykorzystując marki własne kluczowego dystrybutora PSD - spółki Tradis.

Jakie są plany rozwoju PSD w 2011 i 2012 roku?

Przedstawiciele spółki PSD cały czas prowadzą rozmowy z kolejnymi spółdzielniami, które są zainteresowane włączeniem się do naszego wspólnego projektu. Także członkowie Rady Prezesów mają swój udział w tych działaniach. Aktualnie prowadzone są negocjacje i rozmowy z 90 spółdzielniami. Umowę handlową z PSD ma podpisanych 57 spółdzielni i 3 spółki powstałe z przekształcenia spółdzielni, co razem daje 60 uczestników. W tej grupie jest 51 spółdzielni zrzeszonych w KZRSS Społem. PSD to jak na razie najskuteczniejsze rozwiązanie dla polskiej spółdzielczości handlowej, bazujące na partnerstwie i poszanowaniu naszych tradycji, dlatego spodziewam się, że jeszcze w tym roku kolejne spółdzielnie dołączą do projektu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH