Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Dyrektor Carrefour: Nasza sieć opracowała system dostaw gwarantowanych

Celem wszystkich działań logistycznych jest maksymalizacja zadowolenia klientów. Towar, jaki znajdują oni w Carrefour musi być świeży, dobrej jakości oraz dostarczony na czas. Równie ważne jest zapewnienie ciągłości dostaw, dlatego też firma Carrefour opracowała system dostaw gwarantowanych, mający na celu usprawnienie procesów magazynowych i zapewnienie najwyższej jakości dostaw - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Francois Mir, Dyrektor Supply Chain i Organizacji & Systemów Carrefour Polska.

Dyrektor Carrefour: Nasza sieć opracowała system dostaw gwarantowanych

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 15-02-2013, 15:02

Podkreśla, że system ten wyróżnia sieć Carrefour spośród innych na rynku. W ramach systemu dostaw gwarantowanych opracowano 27 kryteriów. Są one bardzo restrykcyjne - np. dopuszczalny wskaźnik kartonów napojów uszkodzonych podczas transportu wynosi 0,4 proc. Spełnienie wszystkich kryteriów jest sprawdzane w drodze audytu przeprowadzanego przez przedstawicieli Carrefour.

Nastawienie na długoterminową współpracę oraz partnerskie podejście stanowią podstawę systemu logistycznego grupy Carrefour. Z jednej strony Carrefour narzuca swoim partnerom dużo wymogów, z drugiej jednak, sam dba o najwyższe standardy współpracy. System partnerski przewiduje możliwość obustronnego nakładania kar w przypadku narażenia partnera na poniesienie nieuzasadnionych kosztów. Dlatego tak ważne w całym systemie jest perfekcyjne planowanie całego procesu zamówień.

Dla firmy Carrefour niezwykle ważna jest współpraca z lokalnymi producentami, dlatego kolejnym rozwiązaniem wprowadzonym w celu ułatwienia współpracy z nimi było uruchomienie specjalnych korytarzy przy rampach wyładowczych w magazynach. Pozwala to zachować tzw. „łańcuch chłodniczy", nieodzowny przy transporcie produktów mrożonych. Wybudowano korytarze, w których można w warunkach chłodniczych dokonywać rozładunku samochodów dostawczych, którymi często dostarczają towar lokalni producenci.

Carrefour Polska współpracuje z nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi, które stosują obowiązujące systemy kontroli jakości oraz inne standardy jakościowe. Dla produktów marki własnej od dostawców wymagany jest certyfikat IFS, BRC lub zakłady poddawane są niezależnym audytom zlecanym przez Dział Jakości Carrefour Polska. Analizy laboratoryjne produktów odbywają się u producenta i po dostarczeniu ich do Carrefour. Gwarantują one najwyższą jakość oferowanych produktów spożywczych. Stosowane procedury dokładnie określają kryteria i zabezpieczenia niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa oraz wysokiej jakości produktów żywnościowych, które trafiają do klientów Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    łańcuch dostaw RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • nb 2013-02-15 15:43:14
    Co do waszych dostaw to musicie popracować nad tym bo jesteście chyba jako jedyni z kraju, gdzie robicie promocje i brakuje towaru. W takim razie albo robić promocje i mieć towar i klienta albo nie. Kiedyś byłem przekonany, że tak szybko ludzie wykupowali towar ale po pewnym czasie dowiedział się, że wogle nie był dostarczony do sklepu. Zawiedziony klient to gorsze od klienta oszukanego.
  • gość-prac. 2013-02-15 17:09:27
    P. Francois Mir ma bardzo miłą buźkę.
  • niezadowolony klient 2016-12-22 09:07:08
    Pracujcie bardzo mocno nad dostawami ofert promocyjnych zwlaszcza w carrefour market na sadybie warszawa bo tam ciagle czegos brakuje!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.