Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

10 najlepszych polskich sieci handlowych

Dino, Piotr i Paweł oraz Polomarket - te sieci zajmują trzy pierwsze pozycje w rankingu dziesięciu najlepszych polskich sieci handlowych, przygotowanym przez firmę Kondej Marketing.

10 najlepszych polskich sieci handlowych
fot. materiały prasowe Dino

Autor: www.portalspozywczy.pl / Kondej Marketing / dlahandlu.pl
Data: 09-06-2018, 14:30

Po raz pierwszy w ramach Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing przeprowadził oddzielną klasyfikację polskich grup handlowych. Andrzej Kondej, prezes Kondej Marketing tłumaczy, iż przy tworzeniu rankingu przyjęte zostały dosyć restrykcyjne kryteria określenia „polskości”. Brany był pod uwagę dominujący kapitał krajowy, zarówno w odniesieniu do sklepów, jak i organizatorów poszczególnych sieci. Jak podkreśla twórca rankingu, Andrzej Kondej, nie ma wątpliwości, że pod względem jakości działalności handlowej, dorównują one w pełni placówkom należącym do zagranicznych korporacji.

Poniżej zestawienie sieci handlowych:

1. Dino
2. Piotr i Paweł
3. Polomarket
4. Stokrotka
5. Nasz Sklep
6. Chata Polska
7. Top Market
8. Chorten
9. Topaz
10. Gzella

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dino RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Andrzej Kondej RSS ALERT    /    Kondej Marketing RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT    /    Piotr i Paweł RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • hello mister 2018-06-09 17:06:59
    Aldi i lecerc najlepsze następnie kaufland i lidl a najgorsza stonka
  • sieci 2018-06-10 15:32:51
    Stokrotka to już litewska sieć
  • Xyz 2018-06-11 08:27:07
    Gzella dunski Inny z funduszem inwestycyjnym... Smieszny ranking, mało solidny
  • no pasaran 2018-06-11 10:15:34
    Errata: - 49% akcji Dino jest na free float na giełdzie, część w rękach zagranicznych funduszy - 100% akcji Emperii (Stokrotka) kupiła litewska Maxima, właśnie ściągają spółkę z giełdy - Gzella - tydzień temu kupiona przez Sokołów (chyba Duńczycy) - Piotr i Paweł - w finale zakupowym zostało Jeronimo i Auchan Smutne to. Za kilka lat czołowe miejsca zajmą PSSy z kilkoma sklepami bo inne polskie sieci zmienią właściciela. Oddaliśmy jeden z najważniejszych działów gospodarki w niecałe 30 lat demokracji. Wiem że takie są realia rynku ale trochę też jest tak że my Polacy nie potrafimy ze sobą współpracować, w przeciwieństwie do innych nacji :(
  • Bakbar 2018-06-11 17:33:59
    a nie jest przypadkiem tak, że ktoś w latach 90 otworzył rynek na zagraniczny kapitał, który ostro smarował pod stołem zarówno za jak nie patrząc tanie grunty, pozwolenia ale i reklamy w mediach? ktoś odcinał na tym niezły kupon. Raczkującym krajowym przedsiębiorcom zafundowano przeciwników gigantów światowego rynku FCMG z know how i walizkami, jak nie pociągami pieniędzy i tanich kredytów. Czyż tak nie było!? jeden profesor ekonomii wypowiedział się: "przy tak wielkiej nierównowadze w potencjale ekonomicznym gospodarki wewnętrznej i zewnętrznej tak szerokie otwieranie gospodarki na kapitał zagraniczny w tak krótkim czasie było wielkim błędem". Mleko już się rozlało i to nie tylko w branży FCMG wiele gałęzi gospodarki zostało w ten sposób oddane w "lepsze" ręce. Branża FCMG jest najlepsza do kolonizacji bo nagle europa zyskała dostęp do rynku wartego kilkaset mld rok w rok rok w rok bo człowiek musi jeść. ktoś inny skwitował ten okres tak: Polska to największa Qrwa Europy. i podpisuje się pod tym

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.225.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.