Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

100 sklepów testuje system lojalnościowy oparty na innowacyjnym mechanizmie

Jedna z sieci handlowych, która na obecnym etapie prac wdrożeniowych chce zachować anonimowość, jest w trakcie testowania programu lojalnościowego opartego na innowacyjnym połączeniu systemu kasowego w sklepie, maszyny vendingowej oraz procesora płatności bezgotówkowych.

100 sklepów testuje system lojalnościowy oparty na innowacyjnym mechanizmie
100 sklepów testuje system lojalnościowy oparty na innowacyjnym mechanizmie. Fot, shutterstock

Sto sklepów jednej z sieci handlowych wdraża promocję polegającą na częstowaniu klientów darmową kawą za zakupy, opartą na kodach kreskowych oraz automatach vendingowych.

Program jest efektem współpracy trzech podmiotów: operatora maszyn vendingowych AutomatSpec, firmy Polskie ePłatności, której system umożliwia weryfikację transakcji oraz sieci handlowej, która na obecnym etapie prac wdrożeniowych pragnie zachować anonimowość.

Promocja oparta jest na mechanizmie łączącym system kasowy w sklepie, maszynę vendingową oraz procesor płatności bezgotówkowych. Klient po dokonaniu zakupów otrzymuje od kasjerki paragon z kodem kreskowym, który po przyłożeniu do czytnika maszyny i weryfikacji przez Polskie ePłatności, wydaje darmową kawę.

Rozwiązanie to stanowi innowację na rynku płatności bezgotówkowych ze względu na swoją uniwersalność: może być zaimplementowane w dowolnym punkcie sprzedaży, skutkując m.in. przyciągnięciem klientów do konkretnych placówek handlowych.  

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

AutomatSpec RSS ALERT    /    ePłatności RSS ALERT    /    automaty vendingowe RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    programy lojalnościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.222.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.