Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

13-proc. wzrost liczby sklepów w Grupie Emperia

Jak informuje retailnet, Grupa Handlowa Emperia zwiększyła liczbę swoich supermarketów o 13 proc., porównując stan na wrzesień tego roku z analogicznym okresem roku poprzedniego. Powierzchnia sprzedażowa tego formatu sklepowego grupy wzrosła o 17 proc.


Autor: retailnet
Data: 08-12-2010, 16:27

Na koniec września 2009 roku Emperia posiadała 161 supermarketów, a w tym samym miesiącu tego roku - 182 sklepy tego formatu. Grupa zwiększyła także powierzchnię sprzedażową ze 100 tys. 774 mkw. na prawie 118 tys. mkw.

Dywizja Supermarketów Emperii składa się z sieci Stokrotka i Delima. Wypracowała ona po pierwszych trzech kwartałach 2010 roku zysk netto w wysokości 5 mln zł. Osiągnięty wynik jest o ponad 100 proc. większy niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Emperia RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.