Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

19 listopada ruszy ekskluzywny dom handlowy Wolf Bracka w Warszawie

  • Autor: propertynews
  • Data: 19-11-2011, 11:25
19 listopada ruszy ekskluzywny dom handlowy Wolf Bracka w Warszawie
fot. Wolf Bracka

Już 19 listopada u zbiegu ulicy Brackiej i Al. Jerozolimskich w Warszawie zostanie otwarty obiekt Wolf Bracka, a w nim Dom Mody vitkAc z blisko 40 najbardziej ekskluzywnymi markami modowymi na świecie. W najbliższych tygodniach w budynku ruszy także restauracja, vinoteka, delikatesy oraz ośrodek spa. Niewykluczone, że Domy Mody vitkAc powstaną także w innych miastach Polski.

- Chciałbym poczekać i zobaczyć, jak rynek zareaguje na vitkAca. Jeśli zareaguje dobrze, to bardzo możliwe, że w planie miałbym jeszcze inne miasta, choć oczywiście byłyby to projekty nie tej skali, co w Warszawie. Widziałbym domy mody wielkości jednej trzeciej tego co tutaj - powiedział Arkadiusz Likus odpowiedzialny za marki modowe w Wolf Bracka.

Połowa marek odzieżowych, które znajdują się w Domu Mody vitkAc, to marki debiutujące na polskim rynku. Na parterze i poziomie -1 usytuowano pierwsze w Polsce salony domów mody Gucci, Bottega Veneta, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani oraz Lanvin. Na tych samych poziomach zaplanowano również największy w Polsce salon Diesel.

Parter zajmie ponadto butik Likus Concept Store, mający w ofercie kolekcje takich marek, jak Balmain, Ring, Silent, Ann Demeulemeester, Damir Doma, John Galliano, Michael Kors, Maison Martin Margiela, Rick Owens, Viktor&Rolf.

Pierwsze i drugie piętro to miejsce dla następujących marek: Balenciaga, Chloé, Céline, D&G, Jil Sander, Dsquared2, Alexander McQueen, McQ, Stella McCartney, Givenchy, Jimmy Choo, Brioni, Dries Van Noten, Paul Smith, Viktor&Rolf, Marc Jacobs, LaPerla, V.Branquinho.

Na pierwszym piętrze znalazły się kolekcje męskie, a na drugim - damskie i dziecięce. W ofercie dla klientów najmłodszych dostępne są linie Gucci Kids, Lanvin Petite i Stella McCartney Kids.

Kolejne piętro domu mody vitkAc to Home Concept w całości dedykowany aranżacji wnętrz. Znalazły się tam takie marki, jak Armani Casa, Fendi Home, Missoni Home, Baxter, Flexform, Driade, Matteo Grassi/Bonacina Pierantonio oraz duńskie Gubi i belgijskie Pastoe, ponadto kilka firm oświetleniowych: Manooi, Davide Droppi, Barovier&Toso oraz Terzani.

Jeśli chodzi o delikatesy, będzie tu działać sklep marki utworzonej przez Holding Liwa sp. z o.o. - To jednocześnie filia i matka delikatesów, które dziś znajdują się w Krakowie (Delikatesy 13), jednak będzie to zdecydowanie większy i ważniejszy koncept - powiedział Arkadiusz Likus.

Budynek Wolf Bracka zaprojektowała renomowana pracownia architektoniczna Stefana Kuryłowicza. Obiekt powstał na ponad 2 tys. mkw. terenu, ma ponad 20 tys. mkw. powierzchni użytkowej, sześć kondygnacji naziemnych i pięć podziemnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH