Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

2 na 3 konsumentów chce otrzymywać informacje o promocjach w sklepach SMSem

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 29-07-2016, 09:55
2 na 3 konsumentów chce otrzymywać informacje o promocjach w sklepach SMSem
fot. shutterstock

67 proc. badanych deklaruje odbieranie SMS-ów promocyjnych od firm lub sklepów, z czego 2 na 3 osoby z tej grupy wyrażają chęć dalszego ich otrzymywania. SMS-ów komercyjnych w ogóle nie odbiera obecnie co trzeci konsument – spośród nich gotowość otrzymywania informacji handlowej wyraziłoby 30,7 proc. badanych.

Konsumenci zapytani o to, jakie wiadomości od firm lub sklepów są w ich ocenie najbardziej atrakcyjne, wskazali kolejno na: informacje o promocji, rabacie (86,5 proc.), status zamówienia/usługi (69,9 proc.) oraz przypomnienia, np. termin wizyty u fryzjera (49,1 proc.). TOP 5 najbardziej pożądanych kategorii w kontekście otrzymywania SMS-ów o promocjach lub rabatach to: Odzież/Obuwie/Akcesoria, RTV/AGD, Rozrywka/Kultura, Gastronomia, Turystyka.

Najbardziej pożądane typy informacji otrzymywanych via SMS to kolejno: potwierdzenie wysłania zamówienia (68 proc.), przewidywana data dostarczenia towaru (67,7 proc.), numer przesyłki/podmiot wysyłający (62,2 proc.), potwierdzenie zanotowania wpłaty (60,8 proc.), potwierdzenie wpłynięcia zamówienia (54,3 proc.).

SMS-y mogą świetnie sprawdzać się także na rynku lokalnym, umożliwiając bezpośredni kontakt usługodawców z mieszkańcami, którzy chętnie byliby w ten sposób informowani o: zniżkach lub promocjach w sklepach czy galeriach (57,7 proc. wskazań), promocjach na usługi „po sąsiedzku” (50,4 proc.), wydarzeniach w regionie z interesujących kategorii, np. koncerty, szkolenia, bezpłatne badania (49,2 proc.), jak również o zniżkach do lokalnych restauracji lub kawiarni (46,3 proc.).

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

Program 500+ pomógł Biedronce POPRZEDNI ARTYKUŁ

Program 500+ pomógł Biedronce

W sieci klient kupuje "oczami" NASTĘPNY ARTYKUŁ

W sieci klient kupuje "oczami"

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH