Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

20 proc. produktów w sklepach Metro będą stanowić marki własne

  • Autor: Detal Dzisiaj
  • Data: 08-07-2009, 15:28

Nawet 20 proc. asortymentu oferowanego w sklepach Metro będzie produktami sygnowanymi marką własną. Taki cel stawiają sobie szefowie niemieckiej firmy - informuje Detal Dzisiaj.

Obecnie marki własne stanowią 10 proc. towaru. Równocześnie ze sklepowych półek zniknie część produktów, a ceny, zwłaszcza podstawowych produktów, zostaną obniżone. Jak podaje Detal Dzisiaj - to część większej strategii, która ma zwiększyć wydajność i rentowność spółki.

Metro testuje także nowy format sklepów ukierunkowany głównie na handel hurtowy. Klientami nowych sklepów mają być m.in. hotele, restauracje, czy firmy cateringowe. W ich ofercie znajduje się szeroki wybór produktów spożywczych, ale również towar specjalistyczny taki jak uniformy i stroje robocze. Sklepy te oferują także różnego rodzaju usługi przydatne w prowadzeniu niedużych firm. Jeżeli projekt się sprawdzi, nowy format sklepów Metro może pojawić się na terenie całej Europy - czytamy w serwisie internetowym Detal Dzisiaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH