Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

33 proc. właścicieli sklepów offline planuje uruchomienie sprzedaży w sieci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-06-2016, 20:22
33 proc. właścicieli sklepów offline planuje uruchomienie sprzedaży w sieci
Fot. shutterstock

33 proc. właścicieli sklepów offline planuje uruchomienie sprzedaży w sieci – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy DreamCommerce, dostawcy oprogramowania gotowych sklepów internetowych Shoper. Przedsiębiorcy rozumieją, że sprzedaż w internecie to dla nich większa liczba zainteresowanych klientów i większe możliwości.

Co trzeci właściciel sklepu, który pracuje poza internetem, zadeklarował chęć założenia sklepu online w dającej się określić perspektywie czasowej – wynika z badania przeprowadzonego przez pracownię Millward Brown na zlecenie DreamCommerce. Za najważniejsze zalety tego kanału sprzedaży uznają oni dotarcie do nowych klientów i związane z tym zwiększenie obrotów (większy rynek zbytu). Na kolejnych miejscach wymieniane są: łatwość w dotarciu do klienta, brak konieczności prowadzenia magazynu stacjonarnego i elastyczny czas pracy. 

W raporcie czytamy również, że głównymi obawami przed uruchomieniem internetowej wersji sklepu są potencjalne trudności techniczne, takie jak zmiana funkcjonowania i organizacji sprzedaży oraz problemy logistyczne. Niektórzy przedsiębiorcy powołują się także na koszt działalności w internecie (w tym koszt infrastruktury IT) i presję cenową w tym kanale sprzedaży, swoją obecność w sieci ograniczając np. do sprzedaży przez Allegro. 

– Część przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy, jakim ułatwieniem w prowadzeniu biznesu może być obecność w internecie – ocenia Tomasz Tybon, dyrektor marketingu i sprzedaży w DreamCommerce, dostawcy oprogramowania Shoper. – Dlatego tak ważna jest możliwość bezpłatnego przetestowania platformy e-sklepowej przed jej zakupem. Wielu klientów właśnie po zapoznaniu się z funkcjami oprogramowania e-commerce decyduje się na uruchomienie profesjonalnego e-biznesu, przekonując się, że ich wcześniejsze obawy były nieuzasadnione – dodaje Tomasz Tybon.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic 14-06-2016, 00:15:
Systemy dla e-commerce, aplikacje do generowania zamówień i zarządzania sklepem:

artmetic.pl
  • Alicja 13-06-2016, 11:58:
E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu - zarówno detalicznego jak i hurtowego. Dla hurtowni/producentów polecam hurtum.pl - platformę e-commerce umożliwiającą ofertowanie produktów w wybranych lokalizacjach i wieloma innymi funkcjonalnościami dopasowanymi do specyfiki rynku hurtowego.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 362) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.