Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

33 proc. właścicieli sklepów offline planuje uruchomienie sprzedaży w sieci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-06-2016, 20:22
33 proc. właścicieli sklepów offline planuje uruchomienie sprzedaży w sieci
Fot. shutterstock

33 proc. właścicieli sklepów offline planuje uruchomienie sprzedaży w sieci – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy DreamCommerce, dostawcy oprogramowania gotowych sklepów internetowych Shoper. Przedsiębiorcy rozumieją, że sprzedaż w internecie to dla nich większa liczba zainteresowanych klientów i większe możliwości.

Co trzeci właściciel sklepu, który pracuje poza internetem, zadeklarował chęć założenia sklepu online w dającej się określić perspektywie czasowej – wynika z badania przeprowadzonego przez pracownię Millward Brown na zlecenie DreamCommerce. Za najważniejsze zalety tego kanału sprzedaży uznają oni dotarcie do nowych klientów i związane z tym zwiększenie obrotów (większy rynek zbytu). Na kolejnych miejscach wymieniane są: łatwość w dotarciu do klienta, brak konieczności prowadzenia magazynu stacjonarnego i elastyczny czas pracy. 

W raporcie czytamy również, że głównymi obawami przed uruchomieniem internetowej wersji sklepu są potencjalne trudności techniczne, takie jak zmiana funkcjonowania i organizacji sprzedaży oraz problemy logistyczne. Niektórzy przedsiębiorcy powołują się także na koszt działalności w internecie (w tym koszt infrastruktury IT) i presję cenową w tym kanale sprzedaży, swoją obecność w sieci ograniczając np. do sprzedaży przez Allegro. 

– Część przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy, jakim ułatwieniem w prowadzeniu biznesu może być obecność w internecie – ocenia Tomasz Tybon, dyrektor marketingu i sprzedaży w DreamCommerce, dostawcy oprogramowania Shoper. – Dlatego tak ważna jest możliwość bezpłatnego przetestowania platformy e-sklepowej przed jej zakupem. Wielu klientów właśnie po zapoznaniu się z funkcjami oprogramowania e-commerce decyduje się na uruchomienie profesjonalnego e-biznesu, przekonując się, że ich wcześniejsze obawy były nieuzasadnione – dodaje Tomasz Tybon.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic 14-06-2016, 00:15:
Systemy dla e-commerce, aplikacje do generowania zamówień i zarządzania sklepem:

artmetic.pl
  • Alicja 13-06-2016, 11:58:
E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu - zarówno detalicznego jak i hurtowego. Dla hurtowni/producentów polecam hurtum.pl - platformę e-commerce umożliwiającą ofertowanie produktów w wybranych lokalizacjach i wieloma innymi funkcjonalnościami dopasowanymi do specyfiki rynku hurtowego.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH