Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

94-procentowy wzrost dochodów z transakcji mobilnych w Polsce

  • Autor: pr
  • Data: 16-07-2014, 08:31
94-procentowy wzrost dochodów z transakcji mobilnych w Polsce
Tesco uruchomiło nową aplikację mobilną, która przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy

Polska zajmuje 3. miejsce w Europie pod względem wzrostu wielkości dochodów z handlu mobilnego. Według najnowszego badania „zanox Mobile Performance Barometer 2014", wyprzedzamy takie kraje, jak Niemcy, Francja, Hiszpania czy Włochy. Tylko w ciągu ostatniego roku liczba transakcji mobilnych w samej Europie wzrosła o 64 proc.

Najnowsze badanie zanox potwierdza tezę, że rewolucja mobilna nabiera coraz większego tempa. W ciągu jednego roku średnia wartość dochodów z transakcji mobilnych przeprowadzonych na terenie Europy wzrosła aż o 95 proc. Największy wpływ na tę zmianę miał sektor turystyczny, który jest obecnie najważniejszą gałęzią handlu mobilnego ze średniorocznym wzrostem dochodów na poziomie 185 proc.

- Co ciekawe, najlepiej pod tym względem radzi sobie Polska, w której dochody z tego typu transakcji wzrosły aż o 1000 proc. Wpływ na to miało przede wszystkim upowszechnienie takich urządzeń, jak smartfony czy tablety. Nie bez znaczenia jest też wzrost zainteresowana firm nowymi formami reklamowymi takimi, jak np. reklama efektywnościowa, która przyczynia się do zwiększenia sprzedaży w tym kanale - mówi Tomasz Karolak, Country Manager w zanox Polska.

Badanie zwraca również uwagę na inne sektory, które po turystyce, najlepiej radzą sobie w handlu mobilnym. Są to finanse, ze wzrostem na poziomie 185 proc, branża telekomunikacyjna -114 proc. oraz handel detaliczny - 81 proc.

Polska jako jeden z najlepiej rozwijających się krajów byłego bloku wschodniego, adaptuje nowe trendy z pewnym opóźnieniem. Jednak to ona jest obecnie jednym z najważniejszych rynków dla sektora mobilnego, szczególnie m-commerce, czego dowodzą wyniki badania „zanox Mobile Performance Barometer". Nasz kraj jest też atrakcyjnym miejscem do inwestowania dla firm i koncernów z Europy Zachodniej.

- Polska to przede wszystkim idealnie miejsce do tworzenia centrów zarządzania i ekspansji na inne kraje Europy Centralnej i Wschodniej. W naszym przypadku, ulokowanie biura w Warszawie pozwoliło na sprawne koordynowanie działań w tym regionie. Dzięki temu, w ciągu ostatnich kilku lat znacznie zwiększyliśmy zatrudnienie w polskim oddziale. Niedawno otworzyliśmy również nowe, większe biuro - mówi Tomasz Karolak.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 080) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH