Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

95 proc. produktów w sieciach to polskie wyroby

  • Autor: gazeta.pl / Gazeta Prawna
  • Data: 19-06-2009, 09:56
95 proc. produktów w sieciach to polskie wyroby

95 proc. produktów dostępnych w sieciach handlowych to towary wyprodukowane w Polsce. Polski konsument ceni rodzime marki, ale przy wyborze produktu nadal najważniejszą rolę odgrywa cena - pisze, cytowana przez portal gazeta.pl, Gazeta Prawna.

Z badań TNS OBOP wynika, że ponad 84 proc. Polaków kupuje rodzimą żywność. Przywiązanie do polskiej marki zadeklaruje w tym roku 38 proc. Polaków, wobec 34 proc. zadeklarowanych w zeszłym roku.

Polacy nadal przy wyborze produktu kierują się głównie jego ceną, choć nie tylko.

- Nie bez znaczenia jest smak, a w gusta polskich konsumentów lepiej celują krajowi wytwórcy - zauważa Joanna Bancerowska z Agros Nova.

Gazeta przypomina między innymi o nieudanych próbach zdobycia polskiego rynku przez wyroby Uncle Ben's czy soki Cappy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH