Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

95 zł za parkowanie przy Lidlu

Pan Radosław pojechał na zakupy do Lidla. Nie zauważył, że parking od jakiegoś czasu jest płatny. Gdy wrócił, za wycieraczką znalazł mandat. Musi zapłacić 95 zł - podaje gazeta.pl.

95 zł za parkowanie przy Lidlu
fot. Lidl

O sprawie poinformowała łódzka „Gazeta Wyborcza”. W sobotę pan Radosław wybrał się na zakupy do Lidla przy ul. Pomorskiej. Zaparkował samochód na parkingu i poszedł do sklepu. Gdy wrócił, za wycieraczką znalazł mandat. Dowiedział się, że parking jest płatny i że za to, że nie pobrał biletu, musi zapłacić 95 zł kary.

Dziennikarze „Gazety Wyborczej” poprosili o komentarz sieć Lidl. Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego powiedziała, że firmie chodzi o dobro klientów, którzy alarmowali sieć o przypadkach, gdy z parkingów korzystały osoby postronne. Dodała, że płatne systemy parkingowe firma wprowadza tylko w wyjątkowych sytuacjach. W Łodzi wdrożono je w kilku sklepach. Pierwsza godzina parkowania jest bezpłatna, za każdą kolejną trzeba zapłacić od 3 do 10 zł.

Więcej na wiadomosci.gazeta.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • grucha 2018-01-23 05:58:52
    Jak chcą niech tracą klientów. Kto nie zauważył pułapki i zapłacił więcej tam nie pojedzie.
  • ded 2018-01-23 06:24:26
    No i co z tego? Prawidłowo. Selekcja naturalna. Nie zauważyłeś - plac.
  • www 2018-01-23 06:36:18
    A może Pan Radosław pojechał na parking Lidla, żeby zobaczyć, czy samochodów wystawionych tam na sprzedaż nie zarysowal ktoś?
  • stały klient 2018-01-23 09:16:20
    Niech założą szlabany przy wjeździe i każdy będzie pobierał bilet. Jako klienta szalenia mnie to irytuje - zakupy robię w pędzie, z małym dzieckiem na ręku. nie chce mi się biegać do parkomatu, z powrotem do auta z biletem i znów do sklepu.
  • aga 2018-01-23 10:00:35
    Generalnie rozumiem dlaczego sklepy wprowadzają płatne parkingi, szczególnie w strefach gdzie są biurowce. Ale w tym przypadku Lidl strzelił sobie nieźle w kolano. Pan Radosław był w sklepie na zakupach i ma na to dowód - paragon z kasy. To całkowicie i bezsprzecznie załatwia sprawę nawet jeśli nie pobrał biletu parkingowego. Moim zdaniem Lidl powinien czym prędzej bardzo przeprosić Pana Radosława i jeszcze w ramach rekompensaty zaprosić go na darmowe zakupy. Natomiast nadgorliwy pracownik Lidla czy też parkingowy powinien otrzymać solidne przeszkolenie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.230.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.