Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

A.pl opracowuje nowy model działalności

  • Autor: portalspozywczy.pl / gpwinfostrefa.pl
  • Data: 19-12-2012, 10:34
A.pl opracowuje nowy model działalności
A.pl zamierza w dalszym ciągu prowadzić działalność operacyjną w branży e-grocery

W III kw. br. przychody A.pl wyniosły 118,7 tys. zł w porównaniu do 5,28 mln zł rok wcześniej. Narastająco za trzy kwartały sprzedaż sięgnęła 5,25 mln zł (10,62 mln zł za dziewięć miesięcy 2011 r.). Strata netto za III kwartał 2012 r. wyniosła 501,2 tys. (3,5 mln zł rok wcześniej), a narastająco - 2,84 mln zł w porównaniu do 6,2 mln zł za dziewięć miesięcy ub.r. - podała spółka w raporcie. Dane finansowe nie są zweryfikowane przez biegłego rewidenta.

- Gwałtowny spadek przychodów sprzedaży w III kw. 2012 r. związany był przede wszystkim restrukturyzacją działalności operacyjnej spółki, będącej konsekwencją trudnej sytuacji finansowej spółki Bomi SA - głównego dostawcy spółki, który do lipca 2012 r. włącznie odpowiadał za dostawę ok. 95 proc. towarów sprzedawanych przez A.pl. - podała spółka w komunikacie.

Jak dodaje, w związku z utrudnieniami w prowadzeniu działalności operacyjnej (problemy z zatowarowaniem w sklepach Bomi, braki w ofercie produktowej), zarząd w okresie objętym niniejszym raportem podjął działania mające na celu podtrzymanie ciągłości realizacji zamówień klientów poprzez restrukturyzację bieżącej działalności spółki.

A.pl. poczyniła następujące kroki: zamknięto wszystkie lokalne oddziały, które zlokalizowane były w placówkach sklepów Bomi, gdzie odbywała się kompletacja zamówień klientów; w dniu 31.07.2012 spółka wypowiedział umowę handlową z Bomi SA; w dniu 31.07.2012 spółka podpisała umowę z Frisco.pl Sp. z o.o., na podstawie której Frisco stało się strategicznym partnerem handlowym spółki. Frisco obecnie odpowiada za skompletowanie i realizację wszystkich zamówień złożonych za pośrednictwem sklepów internetowych prowadzonych przez spółkę. Sprzedaż generowana jest zatem bezpośrednio przez Frisco (klienci dokonują płatności na podstawie faktur wystawianych przez Frisco). A.pl pobiera jednocześnie od Frisco stałą prowizję procentową zależną od wartości sprzedaży wygenerowanej przez sklepy internetowe spółki; A.pl rozwiązała umowy z wszystkimi pracownikami.

Ponadto w dniu 21.09.2012 Radosław Celiński, ówczesny prezes zarządu A.pl złożył w odpowiednim sądzie wniosek o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej.

- Spółka posiada nowy zarząd, który podejmuje działania mające na celu opracowanie nowego modelu działalności. Spółka zamierza w dalszym ciągu prowadzić działalność operacyjną w branży e-grocery - podano w komunikacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.