REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Eurocash chce mocno rozwijać sklepy convenience pod szyldem ABC

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-12-2013, 14:44
ABC chce mocniej inwestować w koncept sklepów convenience. W planach nowe usługi

Wśród 6000 sklepów ABC, sieci partnerskiej rozwijanej przez Grupę Eurocash, ok. 800 to placówki typu convenience, oferujące oprócz standardowej oferty sklepu osiedlowego usługi dodatkowe i bogatą ofertę produktów gotowych do spożycia.

REKLAMA

Eurocash będzie mocniej inwestował w sklepy typu convenience, operator chce aby właścicele sklepów, które mają odpowiedni potencjał i najlepsze lokalizacje coraz mocniej ewoluowały w kierunku sklepów wygodnych. - Chcemy aby nasze sklepy otwierane w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców miały jak najszerszą ofertę produktów gotowych i usług dodatkowych - mówi Łukasz Chady, kierownik sieci sklepów ABC, rozwijanej w ramach Grupy Eurocash.

Już teraz na 6000 sklepów działających w ramach sieci ABC, ok. 800 to sklepy typu convenience oferujące klientom znaczną liczbę produktów ready to drink, ready to eat, czy ready to use.

Ponad 750 sklepów oferuje już usługę minibistro, w ramach której klienci mogą napić się nie tylko kawy i herbaty, ale także zjeść przygotowanego na miejscu hot-doga.

Sklepy ABC oferują już możliwość opłacenia rachunków, a już wkrótce mogą pojawić się kolejne usługi. - Rozmawiamy z firmą Inpost nt. ustawienia przy wybranych sklepach paczkomatów. Negocjujemy także z T-Mobile, uruchomienie usługi W-Fi w placówkach, które będą w stanie zapewnić klientowi możliwość wygodnego skorzystania z darmowego internetu. Będą to najczęściej największe sklepy, w których działa minibistro, oraz kącik z kawą, a tym samym jest stolik przy którym można usiąść, zjeść, a przy okazji skorzystać z internetu - wyjaśnia Łukasz Chady.

W 2012 r. sklepy sieci ABC zanotowały ok. 6 proc. wzrost sprzedaży. Rok 2013 zapowiada się jednak słabiej. - W tym roku wzrost będzie słabszy, ponieważ rok jest bardzo ciężki - tłumaczy przedstawicel firmy Eurocash. Podkreśla jednak, że pomimo trudnych warunków „wzrost był".

Dodaje, że w 2012 roku do sieci ABC przystąpiło ok. 1300 sklepów, a odeszło około 560 sklepów. W 2013 roku może być podobnie. - W ubiegłym roku do sieci ABC przystąpiło ok. 1300 sklepów, a wyszło ok. 560. W tym roku może też przystąpić łącznie ok. 1200-1300 sklepów, a odejść 500-600 sklepów - mówi Chady.

W piątek, 6 grudnia, do sieci sklepów ABC przystąpiła sześciotysięczna placówka pod szyldem ABC "po sąsiedzku", zlokalizowana przy ul. Dąbrowskiego 71 w Warszawie.

Od początku 2013 r. sieć sklepów ABC powiększyła się o ponad 600 placówek. Jest jedną z najszybciej rosnących sieci franczyzowych w Polsce, podczas gdy ogólna liczba sklepów spożywczych w naszym kraju od lat systematycznie maleje, a tzw. tradycyjny handel, czyli małe i średnie sklepy muszą stawiać czoła agresywnej ekspansji dyskontów i dużych sieci handlowych, wchodzących także do małych miast.

Sieć sklepów ABC jest rozwijana w ramach Grupy Eurocash.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH