Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol Company liczy na 50-proc. wzrost sprzedaży do sieci Intermarche

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-02-2015, 13:49

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swój asortyment produktowy w sieci Intermarche. W jej punktach sprzedażowych pojawią się opakowania wielosztukowe prezerwatyw marki własnej You&Me, w których znajduje się 12 szt. tego produktu. Abpol liczy na nawet 50-proc. wzrost sprzedaży do sieci Intermarche.

Spółka, notowana na rynku NewConnect, spodziewa się istotnego wzrostu poziomu sprzedaży w sieci Intermarche dzięki zaoferowaniu klientowi końcowemu artykułu w znacznie korzystniejszej cenie jednostkowej.

Spółka miała po trzech kw. 2014 r. 73 tys. zł zysku netto i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł w tym okresie blisko 570 tys. zł. Abpol stale wprowadza swoje produkty do kolejnych sieci handlowych, dzięki czemu liczy na znaczny wzrost wypracowywanych przychodów oraz osiąganych zysków w kolejnych latach.

- Nasze nowe, większe opakowania prezerwatyw marki You&Me dedykowane są głównie do sieci handlu nowoczesnego. W związku z tym spółka liczy na nawet 50 proc. wzrost sprzedaży do sieci Intermarche - mówi Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Abpol Company Polska.

- Mamy bardzo dobre doświadczenia jeśli chodzi o współpracę z siecią Intermarche. Jest to klient wymagający i oczekujący bardzo dobrych warunków handlowych, ale z drugiej strony oferuje dostępność naszych produktów w kanale nowoczesnym, co stanowi ważny element dalszego rozwoju sprzedaży w tym kanale - dodaje Wejner.

Sieć Intermarche posiada w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Oferują one swoim klientom bardzo szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemicznych. Intermarche stanowi dla Spółki ważny element w strategii rozwoju sprzedaży jej produktów. Ma to zarazem bezpośrednie przełożenie na ilościową oraz wartościową sprzedaż artykułów marek własnych należących do Abpolu.

Abpol informował pod koniec stycznia br. o rozszerzeniu asortymentu produktów wchodzących w skład marki własnej prezerwatyw You&Me.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH