REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Abpol Company liczy na 50-proc. wzrost sprzedaży do sieci Intermarche

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-02-2015, 13:49

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swój asortyment produktowy w sieci Intermarche. W jej punktach sprzedażowych pojawią się opakowania wielosztukowe prezerwatyw marki własnej You&Me, w których znajduje się 12 szt. tego produktu. Abpol liczy na nawet 50-proc. wzrost sprzedaży do sieci Intermarche.

REKLAMA

Spółka, notowana na rynku NewConnect, spodziewa się istotnego wzrostu poziomu sprzedaży w sieci Intermarche dzięki zaoferowaniu klientowi końcowemu artykułu w znacznie korzystniejszej cenie jednostkowej.

Spółka miała po trzech kw. 2014 r. 73 tys. zł zysku netto i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł w tym okresie blisko 570 tys. zł. Abpol stale wprowadza swoje produkty do kolejnych sieci handlowych, dzięki czemu liczy na znaczny wzrost wypracowywanych przychodów oraz osiąganych zysków w kolejnych latach.

- Nasze nowe, większe opakowania prezerwatyw marki You&Me dedykowane są głównie do sieci handlu nowoczesnego. W związku z tym spółka liczy na nawet 50 proc. wzrost sprzedaży do sieci Intermarche - mówi Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Abpol Company Polska.

- Mamy bardzo dobre doświadczenia jeśli chodzi o współpracę z siecią Intermarche. Jest to klient wymagający i oczekujący bardzo dobrych warunków handlowych, ale z drugiej strony oferuje dostępność naszych produktów w kanale nowoczesnym, co stanowi ważny element dalszego rozwoju sprzedaży w tym kanale - dodaje Wejner.

Sieć Intermarche posiada w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Oferują one swoim klientom bardzo szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemicznych. Intermarche stanowi dla Spółki ważny element w strategii rozwoju sprzedaży jej produktów. Ma to zarazem bezpośrednie przełożenie na ilościową oraz wartościową sprzedaż artykułów marek własnych należących do Abpolu.

Abpol informował pod koniec stycznia br. o rozszerzeniu asortymentu produktów wchodzących w skład marki własnej prezerwatyw You&Me.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH