Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol Company liczy na wzrosty sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2015, 12:31

Abpol Company Polska, spółka notowana na rynku NewConnect, zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wprowadziła plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR do sprzedaży w halach Cash&Carry. Spółka liczy, że przyczyni się to do dynamicznego wzrostu sprzedaży tych produktów.

Spółka podjęła decyzję o rozszerzeniu oferty produktowej w należącej do Eurocash sieci Cash&Carry z uwagi na bardzo dobrą sprzedaż prezerwatyw marki własnej You&Me, które są w niej dostępne od połowy 2014 r.

Plastry opatrunkowe QuickPlastR będą dostępne we wszystkich halach tej sieci handlowej. Abpol prognozuje, że dzięki temu marka ta bardzo mocno zwiększy swoją rozpoznawalność, co przyczyni się tym samym do wzrostu wartości sprzedaży.

 - Linia QuickPlastR będzie docelowo jedyną w swojej kategorii dostępną w tej sieci. Dzięki temu każdy klient Eurocash, który będzie planował zakup tego asortymentu, automatycznie wybierze produkty Abpolu – mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska .

 - Spółka jest bardzo zadowolona z rozwoju współpracy i obecności swoich produktów w halach Eurocash. Według naszych najświeższych danych roczny plan sprzedaży w tej sieci zostanie zrealizowany przed końcem roku - dodaje Wejner.

 Sieć hal Cash&Carry liczy obecnie 150 punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Są one istotnym kanałem dystrybucji, bowiem w wielu regionach stanowią jedyne miejsce, gdzie małe oraz średnie sklepy mogą dokonywać zakupu produktów spożywczych, a także chemicznych. Wprowadzenie plastrów opatrunkowych marki QuickPlastR do sieci Cash&Carry wpisuje się w założenia strategii rozwoju Abpolu w zakresie dystrybucji produktów na rynku hurtowym. Rozszerzenie asortymentu znacząco zwiększa ich dostępność dla małych i średnich sklepów, co pozwoli Spółce na umocnienie swojej pozycji w handlu tradycyjnym.

Abpol wypracował w 4 kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH