Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol Company Polska SA sprzedaje prezerwatywy na stacjach Statoil

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 28-01-2014, 12:00

Abpol Company Polska SA, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., rozpoczęła w styczniu sprzedaż prezerwatyw marki własnej "You and Me" w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil.

Wprowadzenie nowych produktów jest rozszerzeniem dotychczasowej oferty w sieci, którą stanowiły głównie plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplementy diety.

- Sieć Statoil jest dla spółki jednym z bardzo ważnych elementów w budowie dystrybucji produktów. Sieci typu convienience, do których należą również stacje paliw, są głównym kanałem sprzedaży prezerwatyw. Dzięki rozszerzeniu asortymentu Spółka może liczyć na podwojenie obrotów ze Statoil i osiągnięcie poziomu rocznego obrotu około 250 tys. zł - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska SA.

Do sieci Statoil należy ponad 260 stacji paliwowych premium zlokalizowanych w całej Polsce. Stacje Statoil oferują klientom oprócz paliwa oraz całodobowego dostępu do sklepu bardzo szeroki wachlarz usług dodatkowych. Dzięki obecności produktów You&Me w sieci, Abpol może liczyć na znaczący wzrost sprzedaży, a z uwagi na bardzo duży przepływ klientów przez stacje, wzmocnieniu powinien ulec wizerunek nowej marki. Spółka zamierza także aktywnie wspierać sprzedaż działaniami dedykowanymi do konsumentów, m.in. poprzez promocje cenowe, uczestnictwo w programie lojalnościowym, itp.

Pod koniec ubiegłego roku Abpol wprowadził produkty własnych marek do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw BP Polska. W lipcu produkty spółki weszły do sieci dystrybucyjnej Eurocash/KDWT - jednego z największych dystrybutorów produktów FMCG w Polsce, a miesiąc później poszerzony został także asortyment produktów w sieci dystrybucyjnej Polskiego Tytoniu o prezerwatywy marki You&Me. Zaowocowało to rozpoczęciem we wrześniu ich sprzedaży w ogólnopolskiej sieci handlowej Inmedio/Relay.

- Na chwilę obecną Spółka zrealizowała założenia, jakie przyjęła powracając na rynek prezerwatyw. Chcieliśmy wprowadzić produkty do większości odbiorców hurtowych oraz do minimum dwóch sieci convenience (stacje paliw, saloniki prasowe). Już teraz wiemy, że nowe produkty cieszą się zainteresowaniem produktów - na koniec 2013 roku prezerwatywy You&Me w sieci HDS (Inmedio/Relay) osiągnęły 20 proc. udziału w sprzedaży tej sieci - dodaje Wejner.

Po trzech kwartałach 2013 r. Abpol osiągnął zysk na sprzedaży na poziomie blisko 398 tys. zł, co oznacza ponad 10-proc. dynamikę wzrostu w odniesieniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, w którym wyniósł on 351 tys. zł. Przychody osiągnęły natomiast wartość 4.336 tys. zł, a zysk netto wyniósł 282 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH