Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol Company Polska wprowadza markę własną do sieci Intermarche

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2014, 10:41

Zarząd Abpol Company Polska SA poinformował, że wprowadził prezerwatywy you&me, będące marką własną Abpol Company Polska, do sieci handlowej Intermarche.

- W opinii zarządu spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpłynie na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe spółki - podano w komunikacie.

Intermarche jest francuską siecią supermarketów posiadającą w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH