Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol Company Polska zadowolony z wyników

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 17-02-2015, 11:00

Abpol Company Polska S.A., spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wypracowała 42 tys. zł zysku netto oraz 1,398 mln zł przychodów ze sprzedaży w IV kwartale 2014 r. Rok wcześniej jej strata netto przekroczyła 201 tys. zł.

Spółka zakończyła miniony rok z zyskiem netto na poziomie 116 tys. zł wobec 81 tys. zł w 2013 r. Abpol zanotował co prawda spadek przychodów z 7.719 tys. zł w 2013 r. do 4.787 tys. zł w 2014 r., ale dzięki zwiększeniu marżowości i optymalizacji kosztów udało mu się wypracować wyższy zysk. Spółka obniżyła poziom zadłużenia i znacząco poprawiła swoją płynność finansową, a także strukturę finansowania.

- Zgodnie z przyjętym przez zarząd planem, spółka skupiła swoje działania na produktach generujących najwyższe marże. Dzięki temu udało się znacznie ograniczyć koszty związane z promocją produktów oraz obsługą marketingową. Zmniejszenie kosztów marketingowych i promocyjnych mocno poprawiło również naszą płynność finansową - komentuje wyniki finansowe Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

W IV kw. 2014 r. Abpol nawiązał współpracę ze spółką Tabak Polska Sp. z o.o., która prowadzi sieć salonów prasowych pod marką Trafika. Są one zlokalizowane w centrach handlowych i ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski, a ich łączna liczba wynosi 136.

Na początku 2015 r. spółce udało się rozszerzyć asortyment produktów prezerwatyw marki własnej You&Me o nowe opakowania wielosztukowe, w których znajduje się 12 szt. tego produktu. Nowe opakowania trafiły już do sprzedaży w sieci Intermarche. Zarząd Spółki liczy na umocnienie pozycji tej marki poprzez wprowadzanie rozszerzonego asortymentu do kolejnych sieci handlu nowoczesnego. Abpol pozyskał też nowego partnera handlowego - sieć Społem Szczecin. W należących do niej punktach handlowych pojawią się w sprzedaży prezerwatywy marki You&Me oraz plastry opatrunkowe marki QuickPlastR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.