REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Abpol Company Polska zadowolony z wyników

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 17-02-2015, 11:00

Abpol Company Polska S.A., spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wypracowała 42 tys. zł zysku netto oraz 1,398 mln zł przychodów ze sprzedaży w IV kwartale 2014 r. Rok wcześniej jej strata netto przekroczyła 201 tys. zł.

REKLAMA

Spółka zakończyła miniony rok z zyskiem netto na poziomie 116 tys. zł wobec 81 tys. zł w 2013 r. Abpol zanotował co prawda spadek przychodów z 7.719 tys. zł w 2013 r. do 4.787 tys. zł w 2014 r., ale dzięki zwiększeniu marżowości i optymalizacji kosztów udało mu się wypracować wyższy zysk. Spółka obniżyła poziom zadłużenia i znacząco poprawiła swoją płynność finansową, a także strukturę finansowania.

- Zgodnie z przyjętym przez zarząd planem, spółka skupiła swoje działania na produktach generujących najwyższe marże. Dzięki temu udało się znacznie ograniczyć koszty związane z promocją produktów oraz obsługą marketingową. Zmniejszenie kosztów marketingowych i promocyjnych mocno poprawiło również naszą płynność finansową - komentuje wyniki finansowe Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska S.A.

W IV kw. 2014 r. Abpol nawiązał współpracę ze spółką Tabak Polska Sp. z o.o., która prowadzi sieć salonów prasowych pod marką Trafika. Są one zlokalizowane w centrach handlowych i ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski, a ich łączna liczba wynosi 136.

Na początku 2015 r. spółce udało się rozszerzyć asortyment produktów prezerwatyw marki własnej You&Me o nowe opakowania wielosztukowe, w których znajduje się 12 szt. tego produktu. Nowe opakowania trafiły już do sprzedaży w sieci Intermarche. Zarząd Spółki liczy na umocnienie pozycji tej marki poprzez wprowadzanie rozszerzonego asortymentu do kolejnych sieci handlu nowoczesnego. Abpol pozyskał też nowego partnera handlowego - sieć Społem Szczecin. W należących do niej punktach handlowych pojawią się w sprzedaży prezerwatywy marki You&Me oraz plastry opatrunkowe marki QuickPlastR.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH