Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol Company rozważy emisję akcji na dalszy rozwój sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 25-07-2014, 12:21

ZWZA Spółki Abpol Company Polska SA, notowanej na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, zajmującej się dystrybucją produktów FMCG, zmieniło statut spółki i upoważniło zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego w ciągu trzech lat o kwotę maksymalnie 2,7 mln zł. Abpol wprowadził także swoje produkty do sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy.

Emitent rozważy emisję do 2,7 mln akcji w zależności od potrzeb kapitałowych na dalszy rozwój sprzedaży. Pozyskane środki zostałyby przeznaczone na wprowadzenie produktów do sprzedaży w kanałach nowoczesnych (hipermarkety i dyskonty), zwiększeniu środków obrotowych oraz ew produkcji marek własnych dla dedykowanych odbiorców Obecnie kapitał zakładowy Abpolu wynosi 4.141.308 zł i dzieli się na 4.141.308 akcji serii A oraz B o wartości nominalnej 1 zł każda. Akcjonariusze podjęli także uchwałę o przeznaczeniu wypracowanego w 2013 r. zysku netto w wysokości 81 tys. zł na kapitał zapasowy.

- Spółka powoli zaczyna przygotowywać się do kolejnego etapu rozwoju - wejścia z ofertą do sieci hipermarketów i dyskontów. W tym celu musi być wcześniej przygotowana do zwiększonych kosztów zarówno marketingowych, jak i dodatkowych stoków magazynowych. W zależności od możliwości rozwoju sprzedaży w tych kanałach, Spółka może potrzebować od 1 do 2 mln zł w okresie najbliższych dwóch lat. Dlatego też przygotowana została możliwość zasilenia finansowego poprzez podniesienie kapitału - mówi Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska SA.

Spółka bardzo dynamicznie zwiększa kanały sprzedażowe, wprowadzając swoje produkty do kolejnych sieci handlowych. W ostatnim czasie w sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy rozpoczęto sprzedaż prezerwatyw marki You&Me oraz plastrów opatrunkowych QuickPlastR. Świat Prasy, posiadający 112 salonów prasowych zlokalizowanych na terenie całego kraju, zalicza się do grupy mocno rozwijających się sieci typu convenience, które oferują swoim klientom m.in. prasę, artykuły tytoniowe, higieniczne, słodycze oraz napoje.

- Sieć Świat Prasy jest dla Spółki nowym partnerem. Jednak wcześniejsze doświadczenia w pracy z sieciami convenience pozwalają oczekiwać, że produkty Abpolu będą się cieszyły dużą popularnością - dodaje Wejner.

W lipcu Abpol rozszerzył współpracę z Eurocashem, a prezerwatywy marki własnej You&Me trafiły do dystrybucji we wszystkich halach Cash&Carry prowadzonych przez tą firmę. Jest to zarazem niezwykle istotny krok dla zwiększenia poziomu sprzedaży tych produktów, bowiem w wielu rejonach Polski hala Eurocash jest jedynym miejscem, w którym małe i średnie sklepy mogą dokonywać zakupów hurtowych produktów spożywczych oraz chemicznych. Dzięki wprowadzeniu produktów Abpolu do dystrybucji w tych halach mocno poprawi się dostępność linii prezerwatyw marki You&Me dla sklepów, a to przyczyni się to do zwiększenia ich obecności w małych i średnich sklepach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.