Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol wprowadzi produkty do 2-3 sieci convinience

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: MS/pr
  • Data: 18-08-2014, 11:35

Firma Abpol Company Polska S.A., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG rozszerzyła w poprzednim kwartale kanały dystrybucyjne swoich produktów o kolejne sieci handlowe. W kwietniu spółka rozpoczeła współpracę z siecią Intermarche, a maju z siecią Saloników Prasowych Kolportera.

Strategia rozwoju firmy Adbol zakłada pozyskiwanie nowych partnerów w zakresie dystrybucji produktów. - Spółka do końca roku planuje wprowadzenie swoich produktów jeszcze do minimum 2-3 sieci convinience oraz kilku podmiotów działających w rynku hurtowym. W planach jest też przebudowa i odświeżenie części produktów - mówi Olgierd Wejner, dyrektor deneralny Abpol Company Polska SA.

Spółka zgodnie z planem kontynuuje przebudowę oferty i koncentruje się na najbardziej marżowych produktach. - Jednocześnie ograniczamy koszty związane z dystrybucją i utrzymaniem. Miniony kwartał był dla spółki bardzo ważnym okresem. Udało się wprowadzić produkty do kolejnych odbiorców - efekty tych działań powinny być widoczne jeszcze w tym roku, oraz zakończyć rozliczenia z jednym z dostawców, co wpłynęło na wysokie koszty finansowe w II kwartale - dodaje Olgierd Wejner.

Spółka zanotowała w 2 kw. br. bardzo dobry wynik finansowy na poziomie zysku ze sprzedaży, który wyniósł 248 tys. zł wobec 83 tys. zł w analogicznym okresie 2013 r. Było to możliwe dzięki znaczącemu obniżeniu kosztów działalności operacyjnej poprzez redukcję kosztów stałych. W 2 kw. 2013 r. spółka miała 1.339 tys. zł przychodów oraz wypracowała 50 tys. zł zysku netto. Nieco gorszy wynik w minionym kwartale był efektem poniesienia jednorazowych wysokich kosztów finansowych związanych z zakończeniem współpracy z jednym z dostawców.

ZWZA spółki zmieniło jej statut i upoważniło zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego w ciągu trzech lat o kwotę maksymalnie 2,7 mln zł. Emitent rozważy emisję do 2,7 mln akcji w zależności od potrzeb kapitałowych na dalszy rozwój sprzedaży. Pozyskane środki zostałyby przeznaczone na wprowadzenie produktów do sprzedaży w kanałach nowoczesnych (hipermarkety i dyskonty), zwiększenie środków obrotowych oraz ew. produkcję marek własnych dla dedykowanych odbiorców. Obecnie kapitał zakładowy Abpolu wynosi 4.141.308 zł i dzieli się na 4.141.308 akcji serii A oraz B o wartości nominalnej 1 zł każda.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH