Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol wprowadzi produkty do 2-3 sieci convinience

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: MS/pr
  • Data: 18-08-2014, 11:35

Firma Abpol Company Polska S.A., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG rozszerzyła w poprzednim kwartale kanały dystrybucyjne swoich produktów o kolejne sieci handlowe. W kwietniu spółka rozpoczeła współpracę z siecią Intermarche, a maju z siecią Saloników Prasowych Kolportera.

Strategia rozwoju firmy Adbol zakłada pozyskiwanie nowych partnerów w zakresie dystrybucji produktów. - Spółka do końca roku planuje wprowadzenie swoich produktów jeszcze do minimum 2-3 sieci convinience oraz kilku podmiotów działających w rynku hurtowym. W planach jest też przebudowa i odświeżenie części produktów - mówi Olgierd Wejner, dyrektor deneralny Abpol Company Polska SA.

Spółka zgodnie z planem kontynuuje przebudowę oferty i koncentruje się na najbardziej marżowych produktach. - Jednocześnie ograniczamy koszty związane z dystrybucją i utrzymaniem. Miniony kwartał był dla spółki bardzo ważnym okresem. Udało się wprowadzić produkty do kolejnych odbiorców - efekty tych działań powinny być widoczne jeszcze w tym roku, oraz zakończyć rozliczenia z jednym z dostawców, co wpłynęło na wysokie koszty finansowe w II kwartale - dodaje Olgierd Wejner.

Spółka zanotowała w 2 kw. br. bardzo dobry wynik finansowy na poziomie zysku ze sprzedaży, który wyniósł 248 tys. zł wobec 83 tys. zł w analogicznym okresie 2013 r. Było to możliwe dzięki znaczącemu obniżeniu kosztów działalności operacyjnej poprzez redukcję kosztów stałych. W 2 kw. 2013 r. spółka miała 1.339 tys. zł przychodów oraz wypracowała 50 tys. zł zysku netto. Nieco gorszy wynik w minionym kwartale był efektem poniesienia jednorazowych wysokich kosztów finansowych związanych z zakończeniem współpracy z jednym z dostawców.

ZWZA spółki zmieniło jej statut i upoważniło zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego w ciągu trzech lat o kwotę maksymalnie 2,7 mln zł. Emitent rozważy emisję do 2,7 mln akcji w zależności od potrzeb kapitałowych na dalszy rozwój sprzedaży. Pozyskane środki zostałyby przeznaczone na wprowadzenie produktów do sprzedaży w kanałach nowoczesnych (hipermarkety i dyskonty), zwiększenie środków obrotowych oraz ew. produkcję marek własnych dla dedykowanych odbiorców. Obecnie kapitał zakładowy Abpolu wynosi 4.141.308 zł i dzieli się na 4.141.308 akcji serii A oraz B o wartości nominalnej 1 zł każda.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH