Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abpol wprowadzi produkty na stacje paliw Lukoil Polska

  • Autor: pr
  • Data: 21-03-2014, 09:39

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozpoczęła współpracę handlową z siecią stacji paliw Lukoil Polska. W punktach sprzedażowych zlokalizowanych na stacjach paliw pojawią się m.in. prezerwatywy You&Me, plastry opatrunkowe QuickPlastR oraz suplement diety Automotive.

Wprowadzanie swoich produktów do kolejnych ogólnopolskich sieci handlowych jest realizacją założeń strategii rozwoju Abpolu w zakresie rozszerzania kanałów dystrybucyjnych. Spółka uważa, że obecność jej asortymentu w obiektach należących do sieci stacji paliw Lukoil Polska pozwoli na znaczący wzrost przychodów, a tym samym pozytywnie wpłynie na jej wyniki finansowe w kolejnych kwartałach.

Sieć Lukoil posiada obecnie w Polsce blisko 120 stacji paliwowych, które zlokalizowane są na terenie całego kraju. Stacje Lukoil oprócz paliwa oferują także całodobową sprzedaż artykułów handlowych oraz produktów gastronomicznych, co z pewnością wpływa na liczbę odwiedzających je klientów. Dzięki temu produkty spółki będą mogły trafiać do znacznie większej liczby konsumentów.

Pierwszy kwartał tego roku jest dla Abpolu okresem wytężonej pracy w obszarze nawiązywania współpracy z nowymi sieciami handlowymi. W styczniu spółka wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil. Pod koniec lutego Abpol poinformował także o rozszerzeniu swojego asortymentu w Kolporterze właśnie o prezerwatywy tej marki. Kolejnym istotnym wydarzeniem było przedłużenie umowy współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat, dzięki czemu produkty spółki pozostaną na stacjach paliwowych należących do płockiego koncernu. Na początku marca nawiązała współpracę handlową z siecią Netto i wprowadziła do jej marketów plastry opatrunkowe QuickPlastR.

W 2013 r. Spółka wypracowała zysk netto na poziomie 168 tys. zł, co oznacza ponad 74% wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł. Przychody Abpolu w minionym roku ukształtowały się na poziomie blisko 7.780 tys. zł i był to wynik lepszy o 15% od roku poprzedniego, w którym to ich wartość sięgnęła 6.744 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.