REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Action i Bomi będą rozwijać a.pl. Nowe e-sklepy powstaną w Katowicach, Białymstoku i Szczecinie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-04-2011, 09:41

W ramach podwyższenia kapitału w A.pl Internet S.A. (dotychczasowym internetowym dystrybutorze produktów Bomi), każda ze spółek objęła po niemal 20 proc. akcji z zamiarem zbudowania jednego z największych podmiotów w branży e-grocery. Dzięki współpracy tych dwóch spółek zaledwie w pół roku na sieć sklepów A.pl składać się będą punkty sprzedaży w ośmiu polskich miastach.

REKLAMA

Spółka A.pl Internet, właściciel marki delikatesów internetowych A.pl, prowadzi już swoją działalność w Warszawie, Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie i Trójmieście. Coraz większe zainteresowanie klientów ofertą e-sklepu oraz rosnące znaczenie internetowego kanału sprzedaży w segmencie FMCG, zadecydowało o otwarciu w najbliższych tygodniach kolejnych oddziałów A.pl.

W planach są Katowice, Białystok i Szczecin. Realizacja tej strategii będzie możliwa m.in. dzięki pozyskaniu partnerów w postaci Bomi i Action.

- Analizując rynki najbardziej rozwiniętych państw zauważalnym jest rosnący udział internetowego kanału w sprzedaży każdej kategorii produktów, również FMCG. Ten trend coraz widoczniejszy jest również w Polsce. Trudno więc wyobrazić sobie dalsze wzmacnianie pozycji Bomi bez wyraźnego zaznaczenia naszej obecności w sieci. Pierwsze miesiące współpracy z A.pl potwierdzają słuszność podjętych decyzji - mówi Marek Romanowski, prezes zarządu Bomi.

Dzięki współpracy firmy A.pl Internet ze znaczącymi na rynku graczami, spółka zyskała stabilnych akcjonariuszy, natomiast Bomi i Action udział w najszybciej rozwijającym się kanale sprzedaży produktów spożywczych. Rocznie wzrost rynku e-grocery szacowany jest na 20-30 proc., podczas gdy sprzedaż w sklepach tradycyjnych w tym samym okresie ma rozwijać się w tempie od 1 do proc.

- Nasza strategia biznesowa opiera się m.in. o internetowy kanał dystrybucji. Obok sklepu gram.pl, Sferis.pl i innych projektów związanych ze sprzedażą urządzeń IT i RTV/AGD, chcemy koncentrować się na działaniach w obszarze e-grocery. Posiadamy know-how i potężną bazę klientów naturalnie sięgających po e-commerce. Połączenie wiedzy Bomi i Action zapewnia projektowi delikatesów A.pl rynkowy sukces - dodaje Piotr Bieliński, prezes zarządu Action.

Wraz z rozwojem regionalnym A.pl Internet S.A. przygotowuje się do wejścia na New Connect, w celu pozyskania dodatkowych środków mających na celu szybszy rozwój geograficzny platformy internetowej i stworzenie najwyższego standardu obsługi klienta.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH