Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ADS: ponad 30 proc. wzrostu przychodów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-10-2008, 10:29
ADS: ponad 30 proc. wzrostu przychodów

W pierwszej połowie 2008 r. Grupa Advanced Distribution Solutions uzyskała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 263,6 mln zł. Po sześciu miesiącach tego roku zysk netto wyniósł 3,7 mln zł, a zysk brutto 3,86 mln zł. ADS kontynuuje proces konsolidacji grupy, wchłania kolejne hurtownie i zwiększa zasięg działalności.

- Grupa Kapitałowa ADS powstaje poprzez połączenie dobrze prosperujących i rokujących osiąganie wysokich zysków podmiotów gospodarczych z branży napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Proces konsolidacji grupy trwa, ale już widoczne są pierwsze efekty, w postaci znacznie wyższych przychodów ze sprzedaży i rosnącej rentowności - mówi Marian Przepolski, prezes zarządu ADS.

- W kolejnych miesiącach tego roku zrealizujemy ogłoszoną dla spółki prognozę finansową, zakładającą osiągnięcie 610 mln zł przychodów i 8,5 mln zysku netto oraz zrealizujemy kolejne przejęcia na rynku dystrybucji. Jestem przekonany, że spółka stanie się atrakcyjnym partnerem zarówno dla kontrahentów, jak również dla obecnych i przyszłych akcjonariuszy - dodaje Przepolski.

Do dnia dzisiejszego Grupa ADS S.A. przeprowadziła konsolidację większości przejętych w grudniu 2007 podmiotów: MAX - BEER - ADS S.A., MAG - MAR - ADS Sp. z o.o., BOMARK - ADS Sp. z o.o., DANPOL - ADS Sp. z o.o., EMPAT - ADS Sp. z o.o. oraz RO&MA - ADS S.A. Ostatnie NWZA podjęło decyzję o połączeniu z hurtowniami Star - Napoje Poznań - ADS Sp. z o.o. oraz Inter - Hurt - ADS Sp. z o.o., a w kolejnym etapie rozpatrzona zostanie decyzja dotycząca połączenia ze spółką NIBRES - ADS Sp. z o.o. oraz MARK-POL Sp. z o.o. ADS S.A. przejął majątek spółek Gralex Sp. z o.o., FH „Andrzej" A. Nowaczyk, Przedsiębiorstwo „Wip" W. Winiarski, J. Pajor Sp. j. i Wist Sp. z o.o., z którymi podpisane zostały umowy dotyczące zakupu towarów, opakowań, środków transportowych oraz wynajmu powierzchni magazynowych.

Poprzez połączenia z hurtowniami ADS S.A. obniża koszty działalności i wykorzystuje efekt koncentracji kapitału. Dzięki temu spółka staje się bardziej konkurencyjna i lepiej dostosowuje swoją ofertę do wymagań rynku. Kolejne przejęcia pozwalają na zwiększanie zasięgu działalności i otwieraniu oddziałów w nowych lokalizacjach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 508) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.