Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ADS ustala strategię

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2008, 11:31
ADS ustala strategię

Dział handlowy ADS pracuje obecnie nad stworzeniem jednego cennika centralnego, który będzie zawierał produkty znajdujące się w ofercie wszystkich podmiotów wchodzących w skład Grupy i dostępne na terenie całej Polski.

- Równolegle tworzone są cenniki regionalne, zawierające produkty popularne w każdym z pięciu wydzielonych regionów - mówi Marian Przepolski, prezes Advanced Distribution Solutions SA. Oprócz regionów planowane jest wprowadzenie nowej struktury organizacyjnej, dostosowanej do potrzeb rynku, która jednoznacznie sprecyzuje zakres działalności poszczególnych hurtowni.

Według prezesa nowa strategia cenowa i organizacyjna przyczyni się to do skuteczniejszego zagospodarowania rynku, lepszej obsługi klientów oraz znacznej redukcji kosztów. - W całej Grupie planowane jest wprowadzenie systemu kodowania towarów, programu mobilnego sprzedawcy oraz stworzenie platformy, umożliwiającej zamówienie towaru za pomocą Internetu - mówi Marian Przepolski.

Firma uruchomiła obecnie proces konsolidacji wewnętrznej. W pierwszym etapie nastąpi połączenie ADS ze spółkami: MAX BEER, MAG-MAR oraz BOMARK w drodze przejęcia całego majątku firm.

Spółka zamierza także nadal konsolidować rynek dystrybucji. - W najbliższych miesiącach planujemy połączenie kolejnych podmiotów, co jest o tyle istotne, iż pozwala na osiągnięcie wymiernych korzyści w stosunkowo krótkim okresie czasu - mówi prezes ADS. - Właśnie podpisywane są kolejne umowy o dostawy dla całej Grupy ADS - dodaje Przepolski.

ADS rozważa także podwyższenie kapitału zakładowego spółki w drodze przeprowadzenia prywatnej emisji akcji. - Decyzja odnośnie emisji została przesunięta do czasu zakończenia negocjacji z kolejnymi przejmowanymi przez spółkę hurtowniami i prawdopodobnie zapadnie w drugiej połowie tego roku - wyjaśnia prezes. Zdaniem zarządu spółki ustalenie ostatecznej wysokości i warunków podwyższenia kapitału zakładowego nie jest obecnie możliwe, gdyż dodatkowe akcje miałyby zostać zaoferowane właścicielom spółek, z którymi prowadzone są właśnie rozmowy.

Spółka Advanced Distribution Solutions jest jednym z największych dystrybutorów alkoholu, piwa i napojów w Polsce. W opublikowanym raporcie rocznym za 2007 rok zarząd ADS SA podtrzymał prognozy wyników, zakładające osiągnięcie na koniec bieżącego roku skonsolidowanych przychodów netto w wysokości 610 mln zł oraz zysku netto na poziomie 8,5 mln zł. ADS nie wyklucza podniesienia prognozy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH