Agencja Duda Polska realizuje kampanię wizerunkową Biedronki
W najnowszej kampanii wizerunkowej firma Jeronimo Martins Polska świętuje 20-lecie sieci sklepów spożywczych Biedronka, pod hasłem "Biedronka - 20 lat razem" - podał press.pl.
Kampania obecna jest w telewizji, prasie, radiu i Internecie. Oprócz kampanii reklamowej przygotowano ofertę produktów, degustacje w sklepach i konkursy z nagrodami. Od czerwca w wybranych sklepach sieci będą odbywać się również degustacje, m.in. owoców, warzyw, wędlin, nabiału, serków, jogurtów, ciast, pieczywa, pochodzących od 40 dostawców. Kreację kampanii przygotowała agencja Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!