Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Agencja Duda Polska realizuje kampanię wizerunkową Biedronki

  • Autor: press.pl/dlahandlu.pl
  • Data: 21-05-2015, 13:53

W najnowszej kampanii wizerunkowej firma Jeronimo Martins Polska świętuje 20-lecie sieci sklepów spożywczych Biedronka, pod hasłem "Biedronka - 20 lat razem" - podał press.pl.

Kampania obecna jest w telewizji, prasie, radiu i Internecie. Oprócz kampanii reklamowej przygotowano ofertę produktów, degustacje w sklepach i konkursy z nagrodami. Od czerwca w wybranych sklepach sieci będą odbywać się również degustacje, m.in. owoców, warzyw, wędlin, nabiału, serków, jogurtów, ciast, pieczywa, pochodzących od 40 dostawców. Kreację kampanii przygotowała agencja Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH