Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Agencja Lighthouse będzie pracować dla sieci IKEA

  • Autor: ProtoPR
  • Data: 21-08-2009, 12:52

Od sierpnia Lighthouse Consultants odpowiada za komunikację projektu społecznego Soft Toys, elementu Inicjatywy Społecznej IKEA - podaje serwis protoPR.

Akcja Soft Toys polega na przekazaniu 1 euro od każdej sprzedanej zabawki pluszowej na rzecz projektów realizowanych przez UNICEF, głównego partnera projektu. Projekt realizowany jest w listopadzie i grudniu każdego roku.

Inicjatywa Społeczna IKEA powstała w 2003 roku, a jej celem jest wspieranie programów na rzecz dzieci w krajach najbardziej potrzebujących.

W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne oraz relacje z mediami. Została wybrana w ramach przetargu. Współpraca zaplanowana jest do stycznia 2010 roku.

Za obsługę IKEA odpowiada zespół specjalizujący się w obszarze CSR, Joanna Gabrysiak-Wadowska, account director oraz Julia Krawczuk, account executive.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH