Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Agnieszka Sokołowska o CSR: Biedronka ma dużą skalę i w związku z tym znaczny wpływ

- W Biedronce głęboko wierzymy w to, że trzeba się angażować i podejmować akcje - mówiła Agnieszka Sokołowska, Internal Communication and ICSR Director Jeronimo Martins Polska podczas debaty "Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste", która odbyła się w trakcie Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019.

Agnieszka Sokołowska o CSR: Biedronka ma dużą skalę i w związku z tym znaczny wpływ
Agnieszka Sokołowska, Internal Communication and ICSR Director Jeronimo Martins Polska. Fot. PTWP

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 13-11-2019, 09:40

– Od wielu lat staramy się ograniczać marnowanie jedzenia, dlatego, że produkcja żywności jest bardzo energochłonna i zostawia wielki ślad. Dawniej odbywały się działania punktowe regionalne i lokalne. Od 2016 roku rozpoczęliśmy systemową pracę i obecnie udaje nam się odprowadzać bezpośrednio ze sklepów produkty, które mają krótki termin przydatności do spożycia, do Banków Żywności oraz do organizacji pożytku publicznego – mówiła Agnieszka Sokołowska, Internal Communication and ICSR Director Jeronimo Martins Polska.

– Mamy dużą skalę i w związku z tym mamy znaczny wpływ. W 2018 roku przekazaliśmy ponad 4800 ton żywności. Dla ludzi, którzy korzystają z jadłodajni i z paczek żywości oznacza to w praktyce ponad 9 mln posiłków. To jest naprawdę olbrzymi wpływ i realna pomoc. My przekazujemy prawie w 70 proc. surowe mięso, ryby, produkty garmażeryjne, wędliny. To są bardzo konkretne produkty, które trafiają do najbardziej potrzebujących – dodała.

Agnieszka Sokołowska opowiedziała również o programie „Kromka chleba dla sąsiada”, który Biedronka realizuje wspólnie z Caritasem i klientami sklepów.

– „Kromka chleba dla sąsiada” to program, który wskazuje na to, że również nasi konsumenci są skłonni do pomocy. Wolontariusze Caritasu również byli zaangażowani w to, żeby w sklepach Biedronki robić zbiórki żywności dla najbardziej potrzebujących. To oznaczało ponad 8 tys. paczek dla osób najbardziej potrzebujących, starszych, takich, które realnie tej pomocy potrzebują – tłumaczyła.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Sokołowska RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Jeronimo Martins Polska RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    CSR w handlu RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.