Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Aldi ma piekarnie już we wszystkich dyskontach w Polsce

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 27-03-2014, 13:42
Aldi ma piekarnie już we wszystkich dyskontach w Polsce
Aldi ma w Polsce około 80 sklepów

Niemiecka sieć dyskontów Aldi w ubiegłym roku zakończyła pracę nad wprowadzaniem do wszystkich swoich ok. 80 sklepów w Polsce piekarni. Inwestycja była realizowana w trakcie ostatnich dwóch lat. Jak pisał już portalspozywczwy.pl niemiecka centrala Aldi Nord zapowiedziała w 2012 r., że wyremontowane zostaną wszystkie sklepy sieci w Europie, na co miało zostać przeznaczone kilkaset milionów euro. Jedną z największych zmian miało być wprowadzenie do sklepów pieców do odpieku pieczywa.

Aldi przechodzi stopniową metamorfozę. Choć dawniej w sklepach sieci znaleźć można było przede wszystkim marki własne - pod koniec 2012 r. stanowiły około 90 proc. asortymentu - tak w ostatnim czasie w Aldi pojawia się coraz więcej produktów markowych. Zmiana nastawienia sieci do asortymentu to wynik podejścia klientów, którzy nie są usatysfakcjonowani jedynie z niskiej ceny, ale też wysokiej jakości, jaka w ogólnej świadomości jest reprezentowana przez kluczowe światowe marki. W 2013 r. do Aldi trafiły m.in. marki Coca-Cola, Nestle, Mlekovita, Johnson&Johnson, Vizir i Vanish.

Można się spodziewać, że Aldi, który na rok 2014 r. zapowiedział otwarcie około 10 nowych sklepów, będzie inwestował także w rozwój asortymentu produktów świeżych, w tym stoiska z warzywami i owocami. Obecnie jednak oferta warzyw i owoców jest wciąż skromniejsza, niż w sklepach konkurentów, czyli Biedronki, Lidla, czy Netto.

Aldi działalność w Polsce rozpoczęło w 2006 r. Pierwsze osiem sklepów sieci otwartych zostało 25 lutego 2008 r. Na koniec 2013 r. Aldi miało w naszym kraju około 80 sklepów i 2 proc. udziału w rynku dyskontów. Aldi w 2012 r. wygenerowało przychód netto na poziomie ok. 450 mln zł (wzrost o 25 proc. względem roku 2011), przy stracie netto rzędu 27,8 mln zł. Niemiecka sieć jest obecna w 15 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych i Australii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kubanek 01-04-2014, 17:55:
Proszę mówić za siebie. Pieczywo dyskontowe nie nadaje się do jedzenia ale do napychania się. Owszem, w niedzielę, jak nie ma dostępu do świeżego pieczywa w normalnym sklepie i zje się taki odpiekany bochenek, który trudno mi się jednak trawi. O ile w Biedronce, przy pudłach z bułkami czy chlebem podawane są informacje na temat składu i producenta, o tyle np. w Lidlu czy Aldi, nie ma nic. Nie wiadomo, czy bułka jest z Polski czy może z Niemiec albo z Rumunii czy Bułgarii. Kupowanie pieczywa w dyskoncie to jedynie deska ratunku, w trudnej sytuacji, bo na pewno nie sposób na dobre odżywianie.
  • klient 01-04-2014, 14:33:
mrożonki są lepsze od tych gniotów z tzw małych tradycyjnych piekarni.
  • niam ? 27-03-2014, 14:42:
Chyba odpiekalnie, bo w piekarni to pracuje piekarz a nie odpiekacz mrożonek.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH