Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Aldi: Pracujemy nad polepszaniem doświadczeń zakupowych w sklepach

Jako sieć handlowa dbamy o najważniejsze miejsce spotkania klienta z marką i stale pracujemy nad polepszaniem doświadczeń zakupowych w sklepach. W niedługim czasie przebudowaliśmy wszystkie placówki w oparciu o nowy format wizualny, nastawiony właśnie na lepszą komunikację oferty oraz komfort zakupów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka, Manager ds. Komunikacji i PR Aldi Polska.

Aldi: Pracujemy nad polepszaniem doświadczeń zakupowych w sklepach
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 18-10-2019, 10:22

- Komunikacja z klientem to ważny element strategii Aldi. Z każdym kolejnym rokiem intensyfikujemy nasze działania w tym obszarze. We wrześniu tego roku wystartowaliśmy z nową strategią komunikacyjną opartą na haśle "Raz Aldi zawsze Aldi", poszerzając dotychczasowe kanały komunikacji o social media i kolejne narzędzia z zakresu ATL i BTL. Uruchomiliśmy ogólnopolską kampanię z wykorzystaniem prasy, radia, online’u. Aby mieć pewność, że nowa idea ALDI jest właściwie rozumiana i przekazywana klientom przez naszych pracowników, przygotowaliśmy oddzielną komunikację wewnętrzną, zgodnie z przekonaniem, że najlepszymi ambasadorami marki są jej pracownicy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agata Biernacka, Manager ds. Komunikacji i PR ALDI Polska.

- Ponieważ bohaterami kampanii uczyniliśmy wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, kolejnym naturalnym krokiem jest ich testowanie, w czym wspiera nas Sonia Bohosiewicz. To także poszerza naszą grupę komunikacyjną o blogerów, influencerów, za pośrednictwem których chcemy dotrzeć do klientów - dodaje.

- W kwietniu tego roku sieć wystartowała także z cyklem Okazyjnych Piątko-Sobót. Dzięki niej klienci mogą korzystać z licznych promocji w obrębie asortymentu spożywczego w piątki i soboty poprzedzające niehandlowe niedziele - mówi przedstawicielka sieci.

- W ramach bezpośrednich działań komunikacyjnych przeprowadziliśmy w okresie wakacyjnym niestandardową akcję „Aldi wita w domu”, w ramach której na lotnisku w Katowicach-Pyrzowicach witaliśmy pasażerów wracających z wakacji torbami termicznymi z pełnowartościowymi produktami na śniadanie lub kolację. Akcja ta była też odpowiedzią na niehandlowe niedziele - opowiada.

- Oferta promocyjna sieci regularnie pojawia się w gazetkach, które dostępne są w tradycyjnej papierowej wersji, a także online  - na stronie, w aplikacji własnej oraz w aplikacjach partnerów, takich jak Blix czy Moja Gazetka. W ramach działań online prowadzimy cykliczne, tygodniowe kampanie produktowe, oparte głównie o display oraz wysyłkę newsletterów. Mocno skupiamy się na dotarciu do klienta na wszystkich jego urządzeniach, również mobilnych. Jesteśmy zatem obecni online, offline, a dzięki bieżącej analizie zachowań konsumenckich optymalizujemy i poszerzamy narzędzia komunikacji - tłumaczy.

więcej informacji:

Agata Biernacka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.