Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Aldi realizuje nową strategię w Polsce. Więcej produktów brandowych na półkach

Zgodnie z zapowiedziami, niemiecka sieć dyskontow Aldi poszerza asortyment. Na półkach detalisty znajdziemy coraz więcej produktów znanych marek. Wśród nowości są m.in. batoniki Princessa oraz herbata Lipton.

W sklepach Aldi możemy kupić także galaretki i majonez marki Winiary, mąkę Basia, krokiety marki U Jędrusia, filety śledziowe Lisner, herbatę Saga, kawę Lavazza, wędliny z Morlin, napoje Pepsi, kawy Jacobs i Tchibo. Sieć promuje także ofertę produktów świeżych.

Przypomnijmy: Na początku sierpnia br. dyrektorem generalnym Aldi Polska został Oktawian Torchała. Spółka rozpoczęła także wdrażanie nowej strategii, obejmującej m.in. odświeżenie komunikacji wizualnej placówek z pomocą agencji Promo Agency oraz rozszerzenie asortymentu. Celem na najbliższe lata jest m.in. modernizacja istniejących sklepów zgodnie z najnowszą koncepcją Grupy Aldi, a także rozszerzenie oferty produktów świeżych. – W związku z nową strategią oferujemy naszym klientom jeszcze więcej artykułów – zwiększyliśmy asortyment do 1700 artykułów. To prawie dwukrotnie więcej niż wcześniej. Ofertę uzupełniają również międzynarodowe i krajowe marki, takie jak m.in. Nestlé, Coca Cola, Nivea, Pampers, Krakus, Danone, Żywiec Zdrój czy Hortex (choć aż 86,8 proc. asortymentu to marka własna sieci - red.) Wszystkie te zmiany wprowadzane były w minionych miesiącach przez Oktawiana Torchałę we współpracy ze swoim poprzednikiem na stanowisku dyrektora generalnego, Nicolasem de Lope.

Eksperci z LZ Retailytics podali z kolei w swoim rapocie o rynku dyskontów w Polsce, że Aldi musi odejejść od minimalistycznej polityki i skromnego marketingu w kierunku większego rozgłosu i rozszerzenia asortymentu o ponad połowę i dokonać przesunięcia w kierunku supermarketu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    produkty brandowe RSS ALERT    /    asortyment RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.